וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלכס צ'וברביץ': "נצטרך להילחם חזק יותר מאשר כל משחק קודם נגד אילת"

30.5.2015 / 17:48

הסנטר של מכבי חיפה דרוך לקראת המשחק החמישי בסדרה נגד הפועל אילת, שתנסה לנצל את הביתיות ולהעפיל לחצי גמר הפלייאוף (א', 21:00, ספורט 5). וויל גרייבס עדיין בספק. באילת מקווים לשיפור ביכולת של אדריאן יוטר

one

העולה האחרונה לחצי גמר הפלייאוף בליגת העל תיקבע מחר (ראשון) במשחק החמישי בסדרה בין הפועל אילת למכבי חיפה (21:00, ספורט 5, שופטים: עמית בלק, פיני רימון וצחי הבדלי). כל קבוצה ניצחה את שני המשחקים בביתה עד כה. אילת גברה על חיפה במשחק הראשון 74:95 בזכות 18 נקודות של אפיק ניסים. חיפה השוותה ל-1:1 עם ניצחון 68:76 כשאייק אופייבו קולע 23 נקודות. במשחק השלישי באילת ניצחה הקבוצה של אריק שיבק 79:85 כשהשחקן הבולט הוא בריאן אסברי עם 20 נקודות. במשחק ביום חמישי ניצחה חיפה 62:69, מורן רוט בלט עם 17 נקודות. המנצחת במשחק ובסדרה תפגוש את מכבי תל אביב לסדרת חצי הגמר, שתצא לדרך כבר ביום רביעי ביד אליהו.

הפועל אילת מגיעה למשחק באולמה הביתי לאחר שפספסה הזדמנות לסגור את הסדרה ברוממה. הקבוצה של אריק שיבק חזרה לתמונה אחרי פיגור משמעותי ברבע הראשון וניהלה קרב צמוד החל מתחילת המחצית השנייה, אבל דווקא בדקות האחרונות ביצעה כמה טעויות שעלו לה במשחק. באילת מקווים לשחזר את הסדרה בין הקבוצות ב-2013, אז הקבוצה הביתית ניצחה במשחק החמישי, למרות שמי שנהנתה אז מעלייה לשלב הגמר הייתה מכבי חיפה. באילת יקוו לקבל מאלישי כדיר את היכולת ממשחקי הבית וללא משחקי החוץ, כשבאילת הוא רשם עד כה 10.5 נקודות ו-8 ריבאונדים בממוצע ובחוץ 4.5 נקודות ו-7.5 ריבאונדים. אדריאן יוטר פתח את סדרת רבע הגמר נהדר עם 16 נקודות בממוצע בשני המשחקים הראשונים, אך ירד ל-9 בלבד בשני המשחקים האחרונים.

אלכס צ'וברביץ' שחקן מכבי חיפה. יוסי ציפקיס
על כל הקופה. צ'וברביץ'/יוסי ציפקיס

במכבי חיפה, שמאז השלבים המוקדמים של העונה בילתה סביב המקום שמיני עד העשירי בטבלה, יכולים בעזרת ניצחון חוץ יפה באילת להעפיל לחצי גמר הפלייאוף בפעם השלישית ברציפות. הקבוצה של רמי הדר נראתה טוב ברבע הראשון ביום חמישי נגד אילת, אך לאחר מכן הציגה משחק לא משכנע וניצחה בזכות לא מעט מזל. הירוקים מגיעים לאילת עם הרבה ביטחון, כאשר גם הבעלים ג'ף רוזן, שנמצא בארץ מאז המשחק השני, שוחח עם השחקנים וביקש מהם לתת הכל כדי להעפיל לחצי הגמר. מורן רוט, ששיחק במשחק הראשון כשהוא עוד פצוע בכתפו וקלע רק 2 נקודות, המשיך בסדרה ביכולת שיא עם 18.6 נקודות בממוצע. כשירותו של וויל גרייבס תיבחן בשעות שלפני המשחק, כשההערכות בחיפה הן שיוכל לשחק לאחר שפספס את המשחק האחרון.

"אנחנו צריכים לבוא ולהילחם חזק יותר מאשר כל משחק בעבר נגד אילת", אמר אלכס צ'וברביץ' לקראת המשחק, "הם יבואו בטירוף, אבל אנחנו מוכנים לבוא ולתת את המשחק הכי אינטנסיבי שלנו העונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully