וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב צפויה להגיש בקרוב הצעה על שלומי אזולאי

טביב כבר נפגש עם קרויף וביין, בבית"ר מעריכים כי בשל מעברו של קהת לאוסטריה וינה תנסה האלופה לצרף את הקשר. ייתכן שתוגש הצעה משותפת עליו ועל דסה. רייכרט או גולדברג עשויים להיכלל בעסקה

ברני ארדוב

בית"ר ירושלים תסיים הערב (שבת, 18:40) את העונה במשחק לפרוטוקול בלבד בבאר שבע, אך מאחורי הקלעים כבר כולם ממתינים לפגישת אלי טביב וניר ברקת מחר בתקווה ליציאה לדרך חדשה ותחילת ההכנות לעונה הבאה. בבית"ר מאמינים שביממה שלאחר הפגישה טביב יכנס מסע"ת או יוציא הודעה בה יבהיר כי הוא נשאר במועדון.

יחד עם זאת, שחקני בית"ר הופכים למבוקשים הקיץ. לאחר שעד עתה היה ידוע על ההתעניינות של מכבי תל אביב באלי דסה, בימים האחרונים מגיעים מסרים מכיוון קרית שלום על התעניינות רצינית גם בשלומי אזולאי, תגלית העונה של וואלה ספורט ומנהלת הליגה. בבית"ר העריכו כי חתימתו של רועי קהת באוסטריה וינה, האלופה תרצה מאוד לצרף את אזולאי ותגיש הצעה כספית כבר בשבוע הבא, לאחר סיום הליגה. טביב כבר נפגש עם ג'ורדי קרויף ומרטין ביין בעניין, כשבן רייכרט ו/או שון גולדברג עשויים להיכלל בעסקה בין המועדונים.

בבית"ר לא ידעו לומר מה יחליט טביב אם וכאשר יקבל הצעות סביב מיליון דולר עבור כל אחד מהשניים, אך מעריכים כי אם לא יהיה לו סיוע כספי הוא ייאלץ למכור לפחות את אחד מהם. יחד עם זאת, אם טביב יישאר ויכוון להצלחה באירופה, ייתכן וידחה בשלב זה את מכירת אחד מהשניים.

קלאודמיר יעזוב היום את הארץ. בבית"ר מקווים כי יחזור בעוד שבועיים לתחילת האימונים. הברזילאי אמר לשחקנים לפני שעזב: "מקווה שהכל יסתדר ואני אחזור לכאן, אבל אי אפשר לדעת. אני אדבר עם הסוכן שלי ואעשה מה שהכי טוב עבור הקריירה שלי".

לפני כחודש וחצי פרסמנו: מכבי תל אביב בעקבות שלומי אזולאי

שלומי אזולאי בית"ר ירושלים. ניב אהרונסון
בדרך לאלופה? אזולאי/ניב אהרונסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully