וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שייט: שחר צוברי סיים במקום השישי בהולנד

30.5.2015 / 13:14

הישראלי סיים את שיוט המדליות במקום השביעי בתחרות ההכנה לקראת אליפות אירופה. מעיין דוידוביץ' פספסה בנקודה את שיוט המדליות וסיימה במקום ה-11, נוי דריהן 12. אייל לוין ודר פרויליך עלו למקום השמיני הכולל

השייט שחר צוברי. עמית שיסל,
יש לו הרבה עבודה עד אליפות אירופה. שחר צוברי/עמית שיסל

גולש ה-RSX שחר צוברי סיים את שיוט המדליות של הדלתה לויד רגטה, במדמבליק, הולנד, במקום השביעי ודורג במקום השישי הכללי עם 90 נקודות שליליות. צוברי עלה לשיוט המדליות ביום שישי מהמקום השישי עם 76 נקודות שליליות מבלי שהיה לו סיכוי לזכות במדליה. את שיוט המדליות הוא פתח בזינוק לא טוב, אך בהמשך צמצם פערים והתקדם למקום השביעי שהותיר אותו במקום השישי בסיכום הכללי.

הגולשת מעיין דוידוביץ' סיימה את התחרות במקום ה-11 הכללי ופספסה בנקודה אחת את שיוט המדליות, כשהקדימה אותה האוסטרלית ג'ואנה סטרלינג. נוי דריהן סיימה במקום ה-12 הכללי. עוד בגלשנים, נוגה גלר 32, אמיר גלילי 28 ויואב עומר 32.

במפרשיות 470, רשמו צמד השייטים אייל לוין ודן פרויליך הישג לאחר שהעפילו ביום שישי מהמקום העשירי לשיוט המדליות אותו סיימו במקום השני. בסיכום התחרות דורגו לוין ופרויליך במקום השמיני הכללי. שייטות ה-470 צוף זמט וסתיו ברוקמן סיימו התחרות במקום ה-18 הכללי, נויה ברעם ורימון שושן26 , יהל ולך וסער תמיר 32. שייטת הלייזר רדיאל אורן יעקב סיימה את התחרות במקום ה-33 מבין 82 מתמודדות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully