וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשאר בפרמיירליג? דיווח: צ'לסי מנסה לצרף לצרף את רדמאל פלקאו

באנגליה טוענים שמוריניו מעוניין בחלוץ שאכזב ביונייטד כמחליף של דייגו קוסטה. היגואין מועמד ליונייטד, יובנטוס רוצה את אוסקר כמחליף של פירלו, קואדרדו עשוי לשוב לליגה האיטלקית

רדאמל פלקאו שחקן מנצ'סטר יונייטד מאוכזב. רויטרס
מוריניו עוד לא התייאש ממנו. פלקאו/רויטרס

חלון ההעברות של הכדורגל העולמי עוד לא נפתח, אך באירופה כבר מדווחים על התחממות בגזרות שונות. אספנו לכם כמה מהשמועות המעניינות ביותר:

* מנצ'סטר יונייטד החליטה שלא לממש את האופציה על רדמאל פלקאו בשל עונתו המאכזבת מאוד, אך לא מן הנמנע שכוכב נבחרת קולומביה יישאר באנגליה. בדיילי מייל טוענים שצ'לסי פתחה בשיחות עם נציגי החלוץ הייך למונאקו, במטרה להפוך אותו למחליף של דייגו קוסטה בסטמפורד ברידג', תפקיד אותו מילא דידייה דרוגבה שעזב.

* בקוריירה דלו ספורט טוענים שמנצ'סטר יונייטד שוקלת לנסות לצרף את גונסאלו היגואין מנאפולי, שעלולה לדרוש את מלוא סעיף השחרור של החלוץ - 100 מיליון יורו.

* יובנטוס מגבירה את המאמצים לצרף את קשר צ'לסי אוסקר. הגברת הזקנה רוצה לראות את שחקן נבחרת ברזיל מחליף את אנדראה פירלו, שצפוי לעזוב ל-MLS, אך לא ברור האם הבלוז יסכימו לוותר עליו.

* ועוד צ'לסי: חואן קואדרדרו שהגיע במהלך העונה אך לא קיבל קרדיט מז'וזה מוריניו עשוי לשוב לליגה האיטלקית. הקשר הקולומביאני מבוקש על ידי רומא, אינטר ונאפולי, שצפויות לפנות לצ'לסי ולהשאילו.

* סאות'המפטון הבהירה לליברפול שאם זו רוצה את נת'ניאל קליין, היא תצטרך להציע כ-15 מיליון ליש"ט.

* ברצלונה מעוניינת בקשר ארסנל בן ה-17, כריס ווילקוק.

חואן קואדרדו, שחקן פיורנטינה, מול ג'ורג'יו קייליני, יובנטוס. רויטרס
שוב באיטליה? קואדרדו במדי פיורנטינה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully