וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חזר מסרטן, כבש במחזור הסיום ושוחרר: סיפורו של חונאס גוטיירס

חוזהו של קשר ניוקאסל, שהחלים מסרטן האשכים ועזר למועדון להישאר בליגה לא יוארך: "למדתי שני דברים מהמחלה שלי - איך לתמוך בשחקן (אוהדי ניוקאסל) ואיך לזנוח אותו (בעלי ניוקאסל)"

one

סיפורו של חונאס גוטיירס היה אחד המרגשים העונה בכדורגל העולמי. הקשר הארגנטינאי חזר מסרטן האשכים כדי לסייע לניוקאסל להישאר בליגה, כולל שער גורלי במחזור הסיום ב-0:2 על ווסטהאם, אולם כעת הוא התבשר שחוזהו במועדון לא יוארך.

גוטיירס בן ה-31, שאובחן כחולה בסרטן בקיץ שעבר ושותף העונה בעשרה משחקי ליגה בלבד, הביע את תסכולו בטוויטר כשכתב: "למדתי שני דברים מהמחלה שלי: איך אפשר לתמוך בשחקן (אוהדי ניוקאסל), ואיך אפשר לזנוח שחקן (הבעלים של ניוקאסל".

בחשבון הפייסבוק שלו כתב הקשר שהגיע לניוקאסל ב-2008 ורשם 187 הופעות ליגה במועדון: "תודה לכל אוהדי הכדורגל ולאוהדי ניוקאסל שתמכו בי והאמינו בי. כולכם מאוד חשובים לי".

בנוסף לגוטיירס, גם חוזהו של המגן ריאל טיילור לא יוארך. מנהל המועדון לי צ'רנלי אמר לאתר הרשמי: "היה עונג גדול שריאן וחונאס חזרו בשבועות האחרונים על אף הפציעות איתן נאלצו להתמודד. לחזור מתקופות קשות עם כל כך הרבה כוח יעניק תקווה והשראה לרבים, וברור שלאוהדים ולמועדון יש הרבה סימפתיה כלפיהם".

חונאס גוטיירס, ניוקאסל. רויטרס
סיפור מעורר השראה עם סוף מריר. חונאס גוטיירס/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully