וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לואיס פיגו: "העובדה שבלאטר נבחר מחדש מראה כמה פיפ"א מושחת"

שחקן העבר הפורטוגלי שהסיר את מועמדותו לנשיאות תקף את תוצאות הבחירות הצפויות: "יום שחור נוסף. הכדורגל הפסיד". יו"ר ההתאחדות האנגלית: "אופתע אם יהיה בתפקיד עם שנתיים"

נשיא פיפ"א ספ בלאטר נואם במהלך קונגרס פיפ"א. Philipp Schmidli, GettyImages
מופתעים? בלאטר/GettyImages, Philipp Schmidli

עולם הכדורגל התעורר הבוקר (שבת) ליום נוסף שבו ספ בלאטר משמש כנשיא פיפ"א. על אף פרשות השחיתות שרק החלו להיחשף בימים האחרונים, ניצח אמש השוויצרי בן ה-79 מירוץ נוסף לנשיאות, ויישאר בתפקיד בו הוא נמצא מאז 1998 לארבע שנים נוספות.

אף שזכה לרוב קולות, מיותר לציין שלא קיים קונצנזוס סביב תרומותו החיובית של בלאטר לכדורגל העולמי. יו"ר התאחדות הכדורגל של אנגליה גרג דייק אמר: "זה עדיין לא גמור. שליש מהנציגים אמרו שנמאס להם מהכישלון שלו להתמודד עם החשיתות. ב-16 שנים לא הטילו את המנהיגות שלו בספק, ובכל 16 השנים הללו היו רמות שונות של שחיתות. הוא לא האיש שינהיג את השינוי. צריך שינוי הנהגה, וזה לא יקרה תחת בלאטר. אופתע אם הוא עדיין יהיה נשיא פיפ"א עוד שנתיים".

גם עמיתו של דייק ג'ון דילייני, יו"ר ההתאחדות האירית, השמיע דברים דומים: "אני חושב שזה תחילת הסוף של בלאטר. אני לא רואה אותו מחזיק ארבע שנים, המומנטום גדול מדי. כעת נצטרך להשתמש הכי טוב שאנחנו יכולים בשריר האירופי שלנו".

סטיוארט ריגן מההתאחדות הסקוטית הוסיף: "אנחנו מאוכזבים אבל לא מופתעים מתוצאות הבחירות, ונתייעץ עם אופ"א כדי להשיג את השינויים הנדרשים בפיפ"א.

לואיס פיגו, שהסיר את מועמדותו לתפקיד בשבוע שעבר, תקף: "ההצבעה הזאת השאירה בתפקיד אדם שלא צריך להיות אחראי על הכדורגל העולמי. העובדה שנבחר מחדש רק מראה כמו הארגון הזה מושחת. זה יום שחור נוסף בציריך. פיפ"א הפסידה, אבל יותר מכל, הכדורגל וכל מי שאכפת לו מהכדורגל הפסיד. אם רק היה אכפת לו קצת מהענף, הוא היה מוותר על הבחירות. אם רק קצת אכפת לו מהענף, הוא יתפטר בימים הקרובים".

אנגליה איימה להחרים את המונדיאל ברוסיה

שחקן העבר הפורטוגלי לואיס פיגו. AP
יום שחור. פיגו/AP

לא כולם ברשות הפלסטינית אהדו את פעולותיו של רג'וב

2858849

וגם: הממים המצחיקים ביותר מליל אמש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully