וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקוט סקיילס מונה למאמן אורלנדו, פרד הויברג מתקרב לשיקגו

המאמן בן ה-51, שהעביר חמש עונות כשחקן במג'יק ינסה לנצל את הפוטנציאל הצעיר שעומד לרשותו. מאמן אייווה סטייט נוטה להצטרף לבולס, אלווין ג'נטרי התראיין פעם נוספת אצל הפליקנס

מאמן מילווקי באקס בשנת 2013, סקוט סקיילס. AP
ברוכים השבים. סקיילס/AP

אורלנדו מצאה מאמן חדש: מדובר בסקוט סקיילס, ששב למועדון בו שיחק כרכז פופולרי למדי בין השנים 1989 ו-1994. המאמן בן ה-51 מחליף את ז'ק ווהן, שבילה שתיים וחצי עונות במועדון, והוחלף באמצע העונה שעברה על ידי המאמן הזמני ג'יימס בורגו, שגם כן לא הצליח לנצל את הכישרון הצעיר והפוטנציאל שבסגל המג'יק.

סקיילס אימן בעבר את פיניקס (1999-2002), שיקגו (2003-2007) ומילווקי (2008-2013), ומחזיק במאזן של 443 ניצחונות לצד 433 הפסדים. "ברור לגמרי שהוא כבר הוכיח את עצמו כמתאים לנו מאוד", אמר הג'נרל מנג'ר של המג'יק רוב הניגן. "הסגל הצעיר שלנו ירוויח המון מהניסיון הרב של סקוט כמאמן ראשי ומהמחויבות שלו ללמד כדורסל חכם, פיזי ולא אנוכי".

* 24 שעות חלפו מאז שיקגו פיטרה את טום ת'יבודו, ודומה כאילו גם לבולס יש כבר מחליף. בארצות הברית מדווחים שפרד הויברג, מאמן אייווה סטייט, יסכים להצבעה שיקבל בקרוב מהקבוצה בה בילה ארבע עונות כעשור הקודם.

* ומה קורה עם ניו אורלינס, שפיטרה את מונטי וויליאמס והביעה עניין בעבר בת'יבודו? ב-ESPN מדווחים שהפלקינס נפגשו בפעם השנייה עם עוזר מאמן גולדן סטייט אלווין ג'נטרי, והפך לאחד משני המועמדים המובילים לתפקיד, בצוותא עם ג'ף ואן גנדי.

מאמן מכללת אייווה סטייט פרד הויברג. GettyImages
מועמד כמעט יחיד לרשת את ת'יבודו. הויברג/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully