וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלאט מספר על הרגע שגרם לו להגיע לקליבלנד ולא לגולדן סטייט

רגע לפני המפגש איתם בגמר, נזכר הישראלי שבקיץ כבר סגר בווריירס: "אם סטיב קר לא היה נותן לי להיפגש עם קליבלנד, הייתי היום בגולדן סטייט". לברון יודע שאי אפשר לעצור את קרי

מאמן קליבלנד קבאלירס, דיוויד בלאט. AP
בסוף כולם יצאו מנצחים. בלאט/AP

לראשונה מאז הניצחון המוחץ בגמר המזרח, קליבלנד שבה להתאמן ופתחה בהכנות לקראת גמר ה-NBA שייצא לדרך בסוף השבוע הבא. דיוויד בלאט סיפר לעיתונאים שההתמודדות מול גולדן סטייט תהיה מיוחדת עבורו, שכן בקיץ התלבט בין שתי הצעות עיקריות: האם לשמש כמאמן ראשי בקליבלנד, או להצטרף לצוות האימון של סטיב קר בווריירס ולשמש כעוזרו.

למעשה, בלאט כבר הסכים עקרונית לחתום בגולדן סטייט, אלא שאז ביקשו הקאבלירס לראיינו, ואילצו אותו לפנות לקר ולעדכן אותו במצב החדש. "אם סטיב לא היה מאפשר לי להתראיין למשרה בקליבלנד, הייתי בגולדן סטייט עכשיו", סיפר בלאט. "זו היתה התנהגות יפה שלו ושל הווריירס, כי בפועל כבר הסכמתי להיות בגולדן סטייט. בסוף שנינו קיבלנו את מה שרצינו. רצינו להיות חלק מקבוצה מצליחה שמתחרה על האליפות וזה קרה, רק שאנחנו בשני צדדים שונים".

לשאלה כיצד הווריירס יתמודדו עם לברון ג'יימס אמר המאמן הישראלי: "אני בטוח שהם יציגו בפניו כמה אופציות שונות. בדיוק איך הם ישמרו אותו? אולי אתקשר לחבר שלי סטיב קר ואשאל אותו, ונראה בדיוק עד כמה חברים טובים אנחנו".

בלאט סיים עם פרגון ועקיצה לחברו הטוב: "הוא עשה עבודה מדהימה בקבוצה הזו, אני מוריד בפניו את הכובע על איך שהוא מאמן אותם. אם הייתי יכול והיה לי זמן, הייתי שמח בשבילו. לצערי כרגע אני לא".

קליי תומפסון סובל מזעזוע מוח

המעקב אחר בלאט שינה את חוויית הפלייאוף

מדרגות לגן עדן: הדרך הפתלתלה של סטפן קרי לטופ של ה-NBA

מאמן גולדן סטייט ווריורס סטיב קר. AP
שחרר לנו קצת מידע. סטיב קר/AP

ובעוד גולדן סטייט תוהה כיצד לעצור את לברון, קליבלנד תוהה כיצד לעצור את סטפן קרי. אם שואלים את כוכב הקאבלירס, זה בלתי אפשרי. "איך עוצרים אותו? כמו שעוצרים אותי - אי אפשר", אמר לברון. אני לא חושב שאי פעם היה מישהו שקלע כמוהו מכדרור או לא מכדרור. הוא יוצר כל כך הרבה בעיות מאץ'-אפ להגנה, ואתה תמיד חייב לשים לב איתו". לשאלה האם השניים חברים מחוץ לפרקט השיב קינג ג'יימס: "אנחנו מעריכים אחד את השני. דיברנו קצת מחוץ לפרקט, אבל יש לו כל כך הרבה אנשים טובים סביבו, שהוא לא צריך ממני דבר".

לברון לא מריר כלל על כך שתואר ה-MVP של העונה לא ניתן לו, לשם שינוי, כי אם לגארד שיתייצב מולו בסדרת הגמר: "אני בר מזל שזכיתי ארבע פעמים ב-MVP, ואני ה-MVP של הקבוצה שלי הרבה זמן בדרך שבה אני מוביל. אני לא צריך גביע כדי להבין מה זה MVP".

מי שעדיין נמצא בספק מסוים לפתיחת הסדרה הוא קיירי אירווינג, אולם הרכז שלא הירבה לשחק מול אטלנטה הבהיר כי אין בכוונתו להחמיץ שום דקה מהגמר: "אין פה שאלה, אהיה שם עם האחים שלי. אעשה כל מה שצריך כדי לנצח. אני שמח שעדיין רוצים אותי, אפילו אם אני לא 100 אחוז. אני במצב טוב כרגע".

בלאט אמר על מצב הרכז שלו: "אני חושב שהוא שיחק מצוין במשחק מספר 4 מול אטלנטה, הוא נראה, פיזית, טוב יותר משנראה כל החודש שעבר. הוא מתחזק ומשתפר כל יום, ואלה סימנים טובים".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully