וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל נצרת עילית שרדה עונה נוספת בליגה הלאומית

אחרי ה-0:5 במשחק הראשון, הקבוצה של עופר טלקר הפסידה 1:0 לעירוני נשר משער של טרס שולוקובסקי (59), אבל זה לא מנע ממנה לשרוד בליגה השנייה. נשר נותרה רק עם המחמאות

שחקן הפועל נצרת עילית וויליאם אווסו חוגג שער במשחק אימון נגד מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
עוד עונה בליגה. שחקני נצרת עילית/אדריאן הרבשטיין

הפועל נצרת עילית הבטיחה לעצמה עונה נוספת בליגה הלאומית. הקבוצה של עופר טלקר הגיעה היום (שישי) למשחק המבחן השני והמכריע על ההישארות מול עירוני נשר עם 0:5 גדול מהמשחק הראשון, ולמרות הפסד 1:0 היא שחררה לא מעט חיוכים אחרי עונה קשה שעברה עליה.

נשר של ברוך סער, שסיימה את העונה הסדירה במקום השני, עברה מסע ארוך בדרך להתמודדות הישירה על כרטיס לליגה הלאומית. זה החל עם ניצחון על מגדל העמק 3:4 בפנדלים, נמשך עם 1:2 ביתי על הפועל בית שאן ובהמשך הגיע גם ניצחון חוץ 0:1 על בית"ר כפר סבא. אלא שבמשוכה הרביעית והאחרונה, נשר לא עמדה והיא תמשיך עונה נוספת בליגה הלאומית.

במשחק עצמו טרס שולוקובסקי הבקיע את שער הניצחון בדקה ה-59, אבל זה כאמור לא עזר. נשר מסיימת את העונה עם המחמאות אחרי שרק בעונה שעברה היא עלתה לליגה א'. בנצרת עילית יכולים להיות מרוצים מההישרדות הדרמטית. הקבוצה של טלקר סיימה את העונה הסדירה במקום ה-14 עם 39 נקודות, שתי נקודות בלבד מעל עירוני טבריה שירדה לליגה א'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully