וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שייט: שחר צוברי העפיל לשיוט המדליות בהולנד, דוידוביץ' פספסה

29.5.2015 / 20:53

המדליסט האולימפי סיים שלושה שיוטים אחרונים במקומות 1, 16 ו-9, ומדורג במקום השישי, אבל איבד סיכוי לזכות במדליה ב"דלתה לויד רגטה". דוידוביץ' החמיצה בנקודה את שיוט המדליות. מקום שמיני ללוין ופרויליך

שחר צוברי גולש ישראלי. עמית שיסל, איגוד השיט,
בכיוון הנכון. צוברי/עמית שיסל, איגוד השיט

היום הרביעי בתחרות "דלתה לויד רגטה" שנערכת במדמבליק, הולנד הסתיים עם העפלה של שחר צוברי לשיוט המדליות. המדליסט האולימפי, גולש ה-RSX, יתחרה מחר (שבת) בשיוט היוקרתי לאחר שהעפיל מהמקום השישי בסיכום 12 השיוטים. את שלושת השיוטים שלו היום הוא סיים 1, 16 ו-9 ובסך הכול הוא השיג 76 נקודות שליליות. למרות זאת, הוא רחוק 33 נקודות מהמקום השלישי ועל כן אין לו סיכוי להשיג מקום על הפודיום.

צפו בצוברי זוכה בשיוט העשירי

שחר צוברי בפעולה. מנצח את השיוט העשירי בדלתה לויד רגטה, בהולנד

‎Posted by ‎שייט ישראלי‎ on‎ שישי 29 מאי 2015

הגולשת מעין דוידוביץ' פספסה בנקודה אחת את שיוט המדליות לאחר שסיימה במקום ה-11 הכללי עם 120 נקודות שליליות, כשמקדימה אותה האוסטרלית ג'ואנה סטרלינג. דוידוביץ' סיימה שלושה שיוטים אחרונים במקומות 12, 7 ו-7 והקדימה את נוי דריהן שסיימה במקום ה-12 (137 נקודות שליליות). עוד בגלשנים, נוגה גלר סיימה 32 בכללי, אמיר גלילי 28 ויואב עומר 32.

במפרשיות 470 רשמו צמד השייטים אייל לוין ודן פרויליך הישג לאחר שהעפילו לשיוט המדליות מהמקום העשירי וסיימו אותו במקום השני. בסיכום התחרות דורגו לוין ופרויליך במקום השמיני הכללי. שייטות ה-470 צוף זמט וסתיו ברוקמן סיימו את התחרות במקום ה-18 הכללי, נויה ברעם ורימון שושן 26, יהל ולך וסער תמיר 32. שייטת הלייזר רדיאל אורן יעקב סיימה את התחרות במקום ה-33 הכללי מבין 82 מתמודדות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully