וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבת בגרמניה: יורגן קלופ רוצה להיפרד מדורטמונד עם גביע

המאמן יגיע למשחקו האחרון אצל השוורצגלבן אחרי שבע שנים, ויקווה לסיים אותו עם הנפה רביעית של המועדון (21:00, ספ' 2). וולפסבורג שחוותה עונה פנטסטית תקווה לעשות זאת בפעם הראשונה

יורגן קלופ מאמן בורוסיה דורטמונד. רויטרס
עשה דרך ארוכה בדורטמונד. קלופ/רויטרס

עונת 2014/15 בגרמניה תגיע מחר (שבת, 21:00, ספורט2) לסיומה עם גמר הגביע בין דורטמונד לוולפסבורג. השוורצגלבן רוצים מאוד להיפרד מיורגן קלופ עם תואר, והם ישמחו לעשות זאת באצטדיון האולימפי בברלין, שם יחתום המאמן שבע שנים מוצלחות שבהן הוא זכה בשתי אליפויות ובגביע. יחד עם קלופ דורטמונד הגיעה לגמר ליגת האלופות לפני שנתיים. אחרי עונה קשה שעברה על הקבוצה, הצליחה דורטמונד לפחות להשיג את המקום במוקדמות הליגה האירופית אחרי ניצחון 2:3 על ורדר ברמן, ומכאן מקווים במועדון לעשות צעד נוסף עם תואר חשוב.

באס דוסט שחקן וולפסבורג. GettyImages
באיזה כושר הוא יגיע לגמר? דוסט/GettyImages

מהצד השני ניצבת וולפסבורג, שסיימה כסגניתה של באיירן מינכן אחרי עונה פנטסטית מבחינתה. שחקני הקבוצה ילבשו במשחק חולצות לכבודו של הקשר ג'וניור מלאנדה שנהרג בתאונה עם רכבו בחודש ינואר האחרון. הקבוצה של דיטר הקינג הציגה העונה כדורגל שמח שכלל 72 שערים, כשל-16 מהם אחראי אחד מכוכבי הקבוצה באס דוסט, כשקווין דה בראונה הוסיף עשרה שערים משלו.

במפגשי הקבוצות העונה קיבלנו 2:2 בסיגנל אידונה פארק, ובסיבוב השני וולפסבורג היא זו שחגגה עם 1:2 ביתי. וולפסבורג ביקרה במעמד הגמר רק פעם אחת, אבל הפסידה 3:0 לבורוסיה מנשנגלדבאך ב-1995. לעומתה, דורטמונד סיימה כסגנית של באיירן בשנה שעברה, וב-2012 היא הביסה את הבווארים 2:5 כדי להשיג את הדאבל הראשון בתולדות המועדון. אם היא תנצח, זו תהיה הזכייה הרביעית שלה בגביע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully