וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשולי החדשות: תומר חמד מועמד לריאל סוסיאדד ואלצ'ה, מאמן חדש לדמארי

אחרי אספניול, עוד שתי ספרדיות בעקבות החלוץ הישראלי של אלמריה, כך על פי דיווחים. רלף רנגניק, המנהל הספורטיבי של לייפציג, קיבל גם את תפקיד המאמן. קפילוטו ישוחרר מסנט גאלן?

חונאס גוטיירס שוחרר מניוקאסל

ניוקאסל הודיעה היום שחונאס גוטיירס וריאן טיילור משוחררים מהקבוצה ולא ימשיכו בשורותיה בעונה הבאה. גוטיירס משחק אצל המגפייז מאז 2008, ואחרי שהוא התגבר על מחלת הסרטן, הוא חזר לשחק והיווה גורם משמעותי במאבק ההישרדות של הקבוצה. בניצחון 0:2 על ווסטהאם, גוטיירס בישל את השער הראשון למוסא סיסוקו (54) וכבש גם את השער המתוק ארבע דקות לסיום.

תומר חמד מועמד גם לריאל סוסיאדד ואלצ'ה

אחרי הפרסום בוואלה ספורט על התעניינותה של אספניול בתומר חמד, חלוצה הישראלי של אלמריה, בתקשורת המקומית מדווחים על הצעות אפשריות מריאל סוסיאדד ואלצ'ה. על פי הדיווח ב"לה ווס דה אלמריה", במועדון שירד לליגה השנייה משוכנעים כי יקבלו עוד הצעות על חמד, שהיה מלך שערי הקבוצה העונה עם שמונה כיבושים. לחלוץ יש חוזה לעוד עונה ובאלמריה ירצו לקבל תמורה הולמת.

ניסו קפילוטו יעזוב את סנט גאלן?

אחרי עונה אחת בליגה השוויצרית, שכללה 13 הופעות, מתוכן 11 בהרכב, ניסו קפילוטו עשוי להיפרד מסנט גאלן. במועדון הודיעו על שחרורם של שלושה שחקנים, כאשר לגבי קפילוטו המצב קצת יותר מסובך בגלל החוזה בו הוא מחזיק לשלוש שנים נוספות. כרגע אין עדיין החלטה סופית, אך נראה כי הוא בדרך החוצה מכיוון שאינו נכלל בתכניות המקצועיות.

רלף רנגניק מונה למאמן ר.ב. לייפציג

מאמן חדש לעומר דמארי: רלף רנגניק, האיש שהביא את החלוץ הישראלי מאוסטריה וינה כמנהל הספורטיבי, קיבל הבוקר (שישי) גם את תפקיד המאמן בר.ב. לייפציג וינסה להוביל את הקבוצה העשירה לעבר הבונדסליגה הראשונה, אחרי שכשלה בכך העונה. רנגניק בן ה-56 אימן בעבר את שטוטגרט, האנובר, שאלקה והופנהיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully