וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני קרית שמונה: ברונו קוניה סיכם לחמש שנים

29.5.2015 / 16:11

החלוץ הברזילאי בן ה-22, אשר על מועמדותו פורסם לראשונה בוואלה ספורט, סיכם את תנאיו ויחליף את רוג'רס קולה. גדל במחלקת הנוער של סאו פאולו וקבוצתו האחרונה הייתה ריו קלארו

one

ברונו קוניה, החלוץ ברזילאי בן ה-22, אשר על מועדותו פורסם לראשונה בוואלה ספורט, סיכם לחמש שנים בעירוני קרית שמונה ויהיה הזר החמישי שלה בעונה הבאה.

לאחרונה החלה סגנית האלופה הטרייה לעקוב אחר חלוצים זרים כדי למצוא מחליף לרוג'רס קולה, וקוניה נחשב אחד המועמדים המובילים, עד אשר סיכם את תנאיו היום (שישי). קוניה ינחת בארץ ביום ראשון הקרוב למטרת בדיקות רפואיות, אשר לאחריהן יחתום על החוזה הרשמי במשרדי הקבוצה.

הברזילאי (1.85 מטר) גדל במחלקות הנוער של קבוצת הפאר סאו פאולו, ואף רשם הופעת בכורה בגיל 19 בבוגרים, אך בשנים האחרונות הוא שיחק בעיקר בליגה המחוזית בסאו פאולו כשחקן מושאל, לאחרונה בריו קלארו.

איזי שרצקי בעלים עירוני קרית שמונה. ברני ארדוב
מצא זר בברזיל. איזי שרצקי/ברני ארדוב

קוניה נחשב לכישרון מבטיח, ובקרית שמונה הצליחו כאמור למצות עמו את המשא ומתן. הגעתו של קוניה תביא סופית לעזיבתו של טובארנו פינאס, שכן כפי שפורסם בוואלה ספורט, איזי שרצקי קיבל החלטה להעלות את הזר של קבוצת הנוער אוגו אזצ'קו לקבוצה הבוגרת.

מינדאוגאס פאנקה יעזוב גם הוא את את הקבוצה ויעבור למכבי פתח תקוה, כך שלמעשה יחד עם לואיס גוטיירס, ברונו ואוגו הצעיר, לקרית שמונה יהיו שלושה זרים חדשים שיצטרפו לקאסיו פרננדס ודויד מנגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully