וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני קליין התפטר מכל תפקידיו בעמותה של הפועל ירושלים

29.5.2015 / 15:31

קליין שלח לחברי העמותה מייל בו הודיע על עזיבתו אחרי כ-20 שנות פעילות במועדון. גורם בעמותה: "יש הרגשה שעכשיו שיתוף הפעולה עם הבעלים יהיה יותר קל"

one

דני קליין התפטר אמש (חמישי) מכל תפקידיו בעמותה של הפועל ירושלים, כך נודע לוואלה ספורט. קליין בחר לעשות זאת באמצעות מייל שנשלח למספר חברי עמותה. במייל הסביר קליין בין השאר כי לאחר 20 שנות פעילות הגיע הזמן לפנות את הבמה לצעירים. בשנתיים האחרונים הוא שימש כדירקטור בקבוצה מטעם העמותה וחבר הוועד המנהל של העמותה. בתפקידים אלו הוביל מהלכים שגרמו לחילוקי דעות עם הבעלים החדשים.

קליין הפסיק את פעילותו בעמותה לאחר יותר מ- 20 שנות מעורבות בקבוצה. לפני שלוש שנים העמותה איבדה את שליטתה בקבוצה, לאחר שהשליטה נמכרה לגומא אגייאר, ושנה לאחר מכן הקבוצה נמכרה על ידי האפוטרופוס הכללי לבעלים הנוכחיים. כשהעמותה נקראת "העמותה לקידום הכדורסל בירושלים" ומחזיקה 10 אחוז מהבעלות בחברה הפועל ירושלים ואיבדה את כוחה בקבוצה.

היום התקיימה ישיבה של העמותה ללא קליין, במהלכה שוחחו על התפטרותו הדרמטית אמש. גורם בעמותה אמר היום בשיחה עם וואלה ספורט: "יש הרגשה של חלק מחברי העמותה ששיתוף הפעולה עם החברה ועם אייל חומסקי, אורי אלון וגיא הראל, יהיה קל יותר דווקא אחרי שדני החליט להתפטר. זאת ההרגשה הכללית שיש לחלק מחברי העמותה כאן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully