וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זרים בביתם: ברצלונה מתכוננת לפלישה באסקית בגמר גביע המלך

יותר מ-50 אלף אוהדים ילוו את בילבאו לקאמפ נואו בגמר הגביע (ש', 22:30, ספ'1), בו הבאסקים יהיו על תקן המארחים. ברצלונה רוצה להניף עוד תואר לפני גמר ליגת האלופות, לואיס סוארס כשיר

אוהדי ברצלונה. GettyImages
עלולים להיות מיעוט. אוהדי ברצלונה/GettyImages

אחרי הזכייה באליפות ספרד, ברצלונה רוצה לסגור עונה מושלמת בכל החזיתות ובשבועיים הקרובים היא תקבל הזדמנות לעשות זאת. מחר (שבת, 22:30, ישיר בספורט 1) היא יכולה לעשות צעד נוסף לעבר המטרה, כשפגוש בקאמפ נואו הביתי את בילבאו בגמר גביע המלך. הקטלאנים יחזרו לפעילות אחרי מנוחה ארוכה יחסית, בת שבוע, מאז משחק הליגה האחרון מול דפורטיבו לה קורוניה, שהסתיים בקול ענות חלושה ו-ב-2:2 מעט מאכזב. למרות שהמשחק יתקיים במגרשם הביתי, ליאונל מסי וחבריו עלולים להיתקל באווירה עוינת, אחרי שיותר מ-50 אלף כרטיסים נמכרו לאוהדים באסקים. כמו כן, שחקני ברצלונה יכירו לראשונה את חדר ההלבשה של המארחת מקרוב.

החבורה של ארנסטו ואלוורדה מגיעה למשחק בפורמה מצוינת, אחרי רצף של שבעה משחקי ליגה ללא הפסד שסייע להם לסיים במקום השביעי בליגה הספרדית. הם מקווים להניף את גביע המלך בפעם ה-24 בתולדות המועדון ולהתקרב עוד קצת לברצלונה, המובילה בטבלת הזכיות עם 26. כדי לעקוץ את ברצלונה בילבאו תזדקק ליכולת שיא ולניצחון ראשון עליה מאז דצמבר 2013. בפעמיים האחרונות ששתיהן נפגשו במעמד זה, ב-2009 ו-2012, זה נגמר בחגיגה קטלאנית.

פרט לסיטואציה המשונה שצפויה לה באצטדיון הביתי, עיקר החששות של ברצלונה מופנות ללואיס סוארס. החלוץ, שחוזר מפציעה, חזר לאימונים מלאים, אך בברצלונה מקווים שיוכל לשחק בהתאם לרמתו הרגילה. לרשות ואלוורדה צפוי לעמוד הרכב מלא.

לואיס סוארס ברצלונה חוגג שער. AP
ברצלונה ממתינה. סוארס/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully