וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניה דורשת 1.8 מיליון שקל עבור 70 אחוז מכרטיסו של אבו עביד

29.5.2015 / 11:21

נציגי מכבי נתניה והפועל תל אביב נפגשו כדי לדון בהעברתו של המגן, האדומים טרם החליטו סופית אך קיים סיכוי גבוה שהעסקה תושלם. בנתניה ממתינים לכסף מוינה, שלא יספיק לכיסוי החובות

one

נציגי מכבי נתניה והפועל תל אביב נפגשו אתמול (חמישי) כדי לדון בהעברתו של איאד אבו עביד להפועל תל אביב. ההצעה שהונחה על השולחן מצד נתניה עומדת על 1.8 מיליון שקל עבור 70 אחוז מהכרטיס. בהפועל תל אביב ביקשו זמן כדי להחליט, אבל נראה כי הסיכוי די גבוה לעסקה.

בעלי בית"ר טוברוק אריק איזיקוביץ' ממשיך לטעון כי יש לו הסכם עם בעלי מכבי נתניה לפיו אבו עביד חוזר לבעלות של טוברוק, אולם במכבי נתניה הבהירו בשיחות עם הפועל תל אביב שהם בעלי הכרטיס ושלהם יש את הזכות למכור את השחקן.

בתוך כך, ממתינים במכבי נתניה לסכום שאמור להיכנס מאוסטריה וינה עבור לארי קאיודה. מאחר ששער היורו ירד, הסכום ינוע סביב 3.5 מיליון שקל והוא לא יספיק לכיסוי החובות הרבים שיש לקבוצה לגורמים שונים. האוסטרים טרם העבירו את הכסף, אבל קיים קשר איתם והם הבהירו שהכסף יכנס לחשבון מכבי נתניה בימים הקרובים. כמעט שליש מהכסף צריך לעבור לסוכנו של קאיודה בהמשך. במועדון עדיין מנסים למצוא בעלים לקראת העונה הבאה ונעזרים בראש העיר מרים פיירברג ולא מעוניינים ללכת לפירוק.

שחקן מכבי נתניה, איאד אבו עביד. טל לוי
בדרך להפועל תל אביב? אבו עביד/טל לוי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully