וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלומי אזולאי בסגל הנבחרת לבוסניה. גם שיר צדק ומיכה בפנים

29.5.2015 / 11:37

בצל הדיון בציריך, אלי גוטמן פרסם את הסגל לקראת תחילת ההכנות למשחק שייערך בעוד שבועיים. קשר בית"ר ירושלים והבלם בסגל. מיכה: "זה יום מרגש, הגשמתי חלום שלי ושל משפחתי"

שלומי אזולאי בית"ר ירושלים. ניב אהרונסון
פנים חדשות. שלומי אזולאי/ניב אהרונסון

מאמן נבחרת ישראל, אלי גוטמן, פרסם היום (שישי) את סגל הנבחרת לקראת משחק החוץ בבוסניה שייערך בעוד שבועיים. פרסום הסגל מגיע על רקע תחילת ההכנות ביום ראשון בבית הנבחרת בשפיים. גוטמן החליט לקיים משחק אימון סגור מול הנבחרת הצעירה ביום רביעי ובחמישי יקיים מסיבת עיתונאים בשפיים ואימון נוסף. שחקני מכבי תל אביב יצטרפו לאימונים ביום רביעי בגלל המשחק שהקבוצה תקיים בשני.

סגל השוערים לא ישתנה ואופיר מרציאנו צפוי להמשיך להיות השוער הראשון. שיר צדק שסגר בבאר שבע חוזר לסגל, כשגם אלי דסה בפנים. רועי קהת שנמצא בכושר נהדר זומן גם הוא, כשלצדו גם בירם כיאל וניר ביטון. לצד המוזמנים הרגילים קיבל גם דור מיכה זימון לסגל. שלומי אזולאי מבית"ר ירושלים זכה לזימון בכורה. גם בן שהר, תומר חמד ואליניב ברדה בפנים. השחקנים שייעדרו מסגל הנבחרת הם: ליאור רפאלוב (צהובים) ומונס דאבור (פציעה). גם טאלב טואטחה, איתי שכטר ואלירן עטר לא הוזמנו.

בתגובה לזימון לנבחרת אמר דור מיכה לאתר הרשמי של מכבי תל אביב: "זה יום מאושר, מרגש ויום בו הגשמתי חלום שלי ושל המשפחה. זימון לנבחרת ישראל זה משהו שכל ילד וכל שחקן רק חולם עליו. אבל כמו כל חלום, מה שחשוב זה המציאות ועדיין לא עשיתי כלום במדים הלאומיים כי העבודה שלי רק מתחילה ואני צריך להצדיק את האמון שאלי גוטמן נתן לי בכל דקה של האימון".

ביום ראשון, ה-7 ביוני, תקיים הנבחרת אימון ובסיומו תצא לשדה התעופה ותמריא לאוסטריה, שם תקיים מחנה אימונים במשך שלושה ימים לפני הגעתה לבוסניה.

דור מיכה שחקן מכבי תל אביב. קובי אליהו
גם הוא בפנים. מיכה/קובי אליהו

הסגל המלא

שוערים: אופיר מרציאנו, אריאל הרוש, גיא חיימוב

הגנה: רמי גרשון, עומרי בן הרוש, איתן טיבי, טל בן חיים, שיר צדק, אוראל דגני, אלי דסה, אבי ריקן

קישור: ניר ביטון, בירם כיאל, שרן ייני, ביברס נאתכו, רועי קהת, ערן זהבי, מאור בוזגלו, טל בן חיים, דור מיכה, שלומי אזולאי

התקפה: עומר דמארי, תומר חמד, בן שהר, אליניב ברדה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully