וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראשון לציון מעוניינת בדרוקר גם לעונה הבאה, גם ג'ונסון בתוכניות

המאמן שהוליך את הכתומים לחצי הגמר מוערך מאוד בהנהלה, הגארד האמריקאי עשוי לקבל חוזה חדש. ניצן חנוכי: "משחקים איתי חבורה של גברים. ירושלים פייבוריטים, נעשה את המקסימום"

בפעם השלישית בחמש העונות האחרונות העפילה אמש (חמישי) מכבי ראשון לציון לחצי גמר הפלייאוף, לאחר שגברה 81:93 על הפועל חולון והשלימה ניצחון 1:3 בסדרת רבע הגמר. הקבוצה של שרון דרוקר פתחה מדהים ועלתה ליתרון 24 במחצית, אך רשמה רבע שלישי נורא ואפשרה לחולון לחזור עד לפיגור 4, לפני שרשמה כמה מהלכים גדולים בדקות הסיום שהבטיחו לה את הניצחון. בסיום המשחק עלו כמעט כל שחקני ראשון לציון בתורם לרקוד עם האוהדים בבית מכבי.

"הלוואי והיה לי הסבר למה שקרה", אמר הגארד ניצן חנוכי שרשם שיא עונה בהתמודדות עם 17 נקודות ו-7 ריבאונדים, "בחצי ראשון התפוצצנו וקלענו מכל מקום והיינו אגרסיביים בהגנה. כמה שלא דיברנו במחצית והזהרנו את כולם, ידענו שחולון יבואו אגרסיביים ואין להם מה להפסיד. זה הוציא אותנו מהשטף. משחקים איתי חבורה של גברים שעצרנו את זה והתעשתנו, הכי חשוב שבסוף ניצחנו ועשינו את זה". הגארד אף הסביר מה גרם לקבוצתו לעצור את הקאמבק החולוני, "אלה דברים שעובדים עליהם כל העונה בשביל רגעים שקורים תוך כדי, אייזיאה סוואן עשה כמה קליעות חשובות, חזרנו לעצמנו לאט לאט וכמה פעולות של שחקנים".

שרון דרוקר מאמן מכבי ראשון לציון. ברני ארדוב
זוכה להערכה גדולה. דרוקר/ברני ארדוב

הכתומים יפגשו בחצי הגמר את הפועל ירושלים, לה הפסידו העונה בכל שלושת מפגשי הליגה וכן ברבע גמר גביע המדינה. "אין ספק שירושלים פייבוריטים אבל אנחנו כל השנה באים ונלחמים ולא משנה מול מי", אמר חנוכי לקראת הסדרה הבאה, "אותו דבר יהיה נגדם, המאמנים יכינו אותנו ונתן את המקסימום. אין ספק שירושלים בכושר מדהים, נעשה את המקסימום שלנו".

בינתיים בהנהלת ראשון לציון גוברות הדעות שיש להמשיך עם המאמן שרון דרוקר, שהחזיר את הקבוצה לצמרת ליגת העל אחרי שנה בתחתית. בתקופה האחרונה היו מסביב לקבוצה שמועות כי בעקבות הצטרפות חברת "ראנד מדיה" לקבוצה בעונה הבאה יגיע חברו של בעלי החברה, מאמן הפועל אילת אריק שיבק, במקומו של דרוקר, אך בהנהלת ראשון לציון יעשו מאמצים על מנת להמשיך עם המאמן. שון דאוסן וניצן חנוכי ימשיכו בקבוצה ומחזיקים בחוזה לעונה הבאה, וייתכן מאוד שגם דומיניק ג'ונסון שהגיע במהלך העונה יזכה לחוזה לעונה נוספת כשבראשון לציון מאוד מרוצים מהעבודה שלו. בקבוצה אף גוברים הקולות שתומכים בהליכה ליורוקאפ אם תתאפשר הרשמה מאוחרת למפעל, שכן על פי המיקום זכאים הכתומים לשחק במפעל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully