וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שכטר: "לא הבאתי קבלות העונה. ציפיתי מבלבול שייתן לי יותר"

29.5.2015 / 8:26

חלוץ מכבי חיפה מדבר על התקופה הרעה שעבר ועל המאמן: "גם כשנכנסתי לעניינים ראיתי את השלט". אם לוי ימצא בלם טוב יותר, אברהם פאס יעזוב. שחקן: "נפילת העסקה עם רועי קהת - פספוס"

one

"באתי למכבי חיפה כדי להיות שחקן הרבה יותר דומיננטי ומצליח, אבל בכדורגל דברים קורים לפעמים גם כשאתה לא רוצה. ההתחלה הייתה טובה, הבקעתי במשחק הראשון באשדוד אבל אחר כך היו לי משחקים פחות טובים והפכתי למוחלף הראשון. ציפיתי מהמאמן שייתן לי קצת יותר, יכניס אותי לעניינים, משחקים שלמים. אבל הוא בחר לשים אותי כמחליף. יש לי ביקורת עצמית גבוהה, לא הבאתי 50 אחוז מהיכולת שלי במכבי חיפה. בעונה הבאה דברים ייראו אחרת", כך אמר אתמול (חמישי) חלוץ מכבי חיפה איתי שכטר, שדיבר על התקופה הלא טובה שאותה הוא עובר העונה.

שכטר, שהתראיין בתכנית "יציע ג'" ברדיו "צפון ללא הפסקה", דיבר גם על השיטה של מרקו בלבול: "אני יכול לשחק כחלוץ תשע וכשחקן קו, לאורך הקריירה שלי ברוב המשחקים שלי שיחקתי עם עוד חלוץ. אבל לכל קבוצה יש סגנון משלה. במכבי חיפה שיחקו עם חלוץ אחד, לא עם שניים. מצאתי את עצמי בין לבין. לא הבאתי קבלות. הרבה פעמים התחלתי להיכנס לעניינים ופתאום ראית את השלט תשע. זה פוגע, אבל אני לא מאשים אף אחד".

איתי שכטר שחקן מכבי חיפה. ברני ארדוב
לא שוכח לבלבול. שכטר/ברני ארדוב

"מרקו אוהב לשחק עם חלוץ תשע, שהוא נשאר ברוב המקרים כשפיץ, לא אחד שבורח לקווים", המשיך שכטר. "לכל מאמן יש את ההחלטות שלו. נשאר עוד מחזור אחד. אני מאוכזב מזה שהקבוצה לא הגיעה לאירופה, זה היה היעד. אני לא חשוב שיש חוסר להט, אבל אי אפשר במועדון כזה לא לומר שהמטרה היא אירופה. נכשלנו שלא הבאנו אותה לשם. כל עונה המועדון מחויב להיות בארבעה ראשונות לפחות. כמו שהיו למכבי חיפה תקופות עם שלוש אליפויות רצופות, מכבי תל אביב תפסה את העיתוי הנכון. היא קוראת תיגר על הליגה. אני מאמין שהמועדון הזה יחזור בעונה באה לעצמו. אני מאמין שהקבוצה תהיה חזקה, מקווה שנעשה הכנה טובה ונעשה את הדברים הנכונים לרוץ בצמרת". לסיום אמר על רוני לוי: "הוא לא אימן אותי, עדיין לא דיבר איתי, אבל שמעתי מהשחקנים שמדובר ברמות הגבוהות ביותר. אנחנו מחכים להתחיל להתאמן איתו. נבחרת? קודם אני צריך להיות טוב יותר במכבי חיפה. צריכים לעשות הכל כדי לא להפסיד בבוסניה".

ומה לגבי העונה הבאה? בחיפה מודעים לעובדה שרועי קהת מתקרב לאוסטריה וינה, אבל אם הוא לא יחתום שם מכל סיבה שהיא, תוגש לו הצעה סופית במטרה להחתימו. "זה פספוס ענק של המועדון שלא הצלחנו להביא אותו. מדובר בקשר הכי טוב בארץ בעמדה שלו", אמר אחד השחקנים אתמול. בנוגע לחוליית ההגנה, רוני לוי מחפש שני בלמים זרים ואם יגיעו שניים כאלה, אברהם פאס ישוחרר. כפי שכבר פרסמנו, מוחמד קמארה ישוחרר וישנה התלבטות גדולה לגבי פאס ומיצ'ל. שני הספרדים יקבלו הודעה בקרוב. אלעד גבאי יוזמן לשיחה עם רוני לוי ויצטרך להחליט האם להתחרות על מקומו בהרכב, או שיעזוב את הקבוצה. כרגע, גבאי לא מתוכנן להיות המגן הראשון. במועדון רוצים לראות את מוחמד גדיר חוזר והוא יוזמן לשיחה עם המאמן, בה יוסבר לו שיהיה חלק מהרוטציה. כרגע, גדיר מכוון לחו"ל או להפועל באר שבע.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
רועי קהת שחקן עירוני קרית שמונה. קובי אליהו
פספוס? קהת/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully