וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: בניטס ירוויח כארבעה מיליון יורו לעונה בריאל מדריד

בספרד מדווחים כי מינויו של המאמן יהפוך לרשמי בימים הקרובים ומשוכנעים כי בואו יפתח הזדמנות מחודשת לכמה שחקנים שהיו עם רגל וחצי בחוץ. מאמן נבחרת ויילס: "שחקני ריאל מתעלמים מגארת' בייל"

רפא בניטס מאמן נאפולי. GettyImages
עניין פורמלי בלבד. בניטס/GettyImages

בריאל מדריד מתחילים להתרגל למציאות החדשה ללא קרלו אנצ'לוטי, וכבר ממתינים בציפייה רבה להודעה הרשמית של החתמתו של רפא בניטס כיורשו מאחורי הקווים. על פי דיווחים ראשוניים בתחנת הרדיו "קופה" הושגו הסכמות בין המאמן הספרדי לבין הבלאנקוס, והחתימה הרשמית צפויה בימים הקרובים. על פי הדיווח המגעים בין הצדדים צלחו ובמסגרתם יחתום בניטס, שהודיע אתמול על עזיבתו את נאפולי, לשתיים או שלוש עונות עם שכר של כארבעה מיליון יורו לעונה.

עד שלא תהיה חותמת רשמית על צירופו של בניטס, ריאל צפויה להשהות את כל המשאים ומתנים לקראת העונה הבאה, כולל שחקנים שכבר היו עם רגל וחצי מחוץ לקבוצה כמו אסייר יראמנדי, פביו קואנטראו ונאצ'ו. לעת עתה נראה שבגזרת השחקנים רק צירופם של דנילו, שחתום אך עדיין לא הוצג כשחקן ריאל באופן רשמי ושל דויד דה חאה, שכבר סיכם, מובטח.

אסייר יראמנדי שחקן ריאל מדריד. Denis Doyle, GettyImages
יקבל עוד צ'אנס? יראמנדי/GettyImages, Denis Doyle

בבירת ספרד מדווחים כי בכל מקרה בקיץ הקרוב לא צפויות החתמות בכסף גדול במיוחד כפי שקורה כמעט מדי עונה בסנטיאגו ברנבאו. פלורטינו פרס גורס כי יש לבצע מקצה שיפורים קל כדי שריאל תחזור להתמודד בעונה הבאה על כל התארים האפשריים. במדריד כבר מעקמים את הפרצוף נוכח ההחתמה של בניטס, שנחשב על פי רוב למאמן בעל אוריינטציה הגנתית. ב'מארקה' המדרידאי פרסמו בשער ציטוט של המאמן מהעבר לפיו "אני תמיד מתאים את עצמי לקבוצה. אם יש לי מספיק איכות כדי לתקוף, אתקוף".

בינתיים, נראה ששחקני ריאל עדיין אמביוולנטיים בכל הנוגע לחילופי המשמרות מאחורי הקווים. אחרי שרבים מהם הביעו תמיכה פומבית בקרלו אנצ'לוטי, גם פפה המשיך באותו קו בראיון שהעניק אמש לתקשורת הספרדית.

"קרלו חיבר את כל הקצוות בריאל, הוא יצר כאן כימיה נהדרת בין השחקנים. הוא מאמן נהדר. העזיבה שלו השאירה את כולנו קצת עצובים, אבל בחיים חייבים להמשיך הלאה. הוא עזב אותנו עם מסר חיובי".

פפה, שגם הוא ממתין לבואו של בניטס כדי לגלות מה התוכניות לגביו, התייחס למאמן המיועד ואמר בקצרה כי "הוא מאמן טוב מאוד. הוא עשה עבודה טובה בכל מקום בו עבד, במיוחד בליברפול".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
פפה שחקן ריאל מדריד. רויטרס
תומך באנצ'לוטי. פפה/רויטרס

גם שאלת גארת' בייל ממשיכה לרחף מעל הסנטיאגו ברנבאו. הקשר בעל תג המחיר הגבוה בהיסטוריה קיבל תמיכה ממאמן נבחרת ויילס, כריס קולמן, שהשמיע אמש דברים ברוח דומה לזו של סוכנו, שטען כי שחקני ריאל מפלים אותו לרעה וכי "הוא לא מקבל כדורים במקומות הנכונים".

"גארת' ספג הרבה ביקורות העונה אבל בכל המשחקים שראיתי הוא הגיע לעמדות הבקעה נהדרות וחבריו לקבוצה התעלמו ממנו לחלוטין", טען המאמן. "זו לא הייתה אשמת קרלו אנצ'לוטי, אלא אשמת השחקנים שלא התייחסו אליו. בנבחרת הוא יודע שאם יהיה פנוי, הוא יקבל את הכדור ובריאל לא ראיתי את זה. אי אפשר לומר שהוא לא משחק חזק מספיק. מכל טעות שלו עשו ביג דיל. אם הוא לא מסר לרונאלדו פעם אחת, רונאלדו ביצע מחוות עם הידיים והתקשורת געשה. ראיתי הרבה מאוד משחקים שבהם רונאלדו היה גרוע. גם חאמס רודריגס, ששילמו עליו הרבה מאוד כסף, לא היה טוב בכל המשחקים. ובכל זאת גארת' ספג את כל האש".

שחקני ריאל מדריד, כריסטיאנו רונאלדו וגארת' בייל מאוכזבים. GettyImages
מתעלם ממנו? רונאלדו ובייל/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully