וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בארצות הברית משוכנעים: גולדן סטייט תזכה באליפות

סוכנויות ההימורים לא נותנות קרדיט גדול מדי לקליבלנד, משפחת קרי נרגשת לקראת סגירת המעגל באוהיו, וביל ליימביר מספק ציטוטים מפתיעים בנוגע לשאלות ג'ורדן/לברון. בארה"ב כבר מתכוננים לגמר

שחקני גולדן סטייט ווריורס דריימונד גרין (ימין) אנדרו בוגוט (שמאל). GettyImages
פייבוריטית מובהקת. גרין ובוגוט/GettyImages

בעוד קליבלנד וגולדן סטייט מנצלות את ההפוגה הארוכה שלפני סדרת גמר ה-NBA כדי לקבל קצת מנוחה, בארצות הברית כבר מנתחים את יחסי הכוחות. בוגאס כמו בוגאס, החלו כבר להמר ובגדול על זהות הזוכה באליפות. בסוכנות Westgate Superbook, הנחשבת לאחת המובילות בתחום, משוכנעים שגולדן סטייט פייבוריטית מוחלטת. בסוכנות העניקו להם יחס של 5:12 להניף את התואר הנחשק, אותו יחס שהוענק לה לפני תחילת הפלייאוף. הקאבס, לעומת זאת, זוכים נמוך יותר.

כשדייויד בלאט "האלמוני" רק מונה לתפקיד מאמן הקאבס, הקבוצה קיבלה יחס של 1:60 לזכייה אפשרית באליפות. עם הצטרפותו של לברון הכל השתנה, ולמרות שקליבלנד קרטעה במהלך העונה וירדה למאזן שלילי, היא נכללה בצמרת ההימורים. אבל נגד גולדן סטייט, הקבוצה הכי טובה והכי דומיננטית לאורך כך העונה, גם בוגאס חוששים להמר.

גארד גולדן סטייט סטפן קרי. GettyImages
חוזר לנקודה שבה הכול התחיל. קרי/GettyImages

באוקלנד כבר מתרגשים לקראת בואו של לברון ג'יימס ובעיקר מהמצ' אפ המרתק בין שניים מהשחקנים הטובים בעולם כיום - לברון וסטפן קרי. ברשת CBS ראיינו אמש (חמישי) את סוניה קרי, אמו של סטף, בנוגע לילדותו המוקדמת של הכוכב העולה ובנוגע ללידתו שקרתה, תאמינו או לא, באקרון, אוהיו, עיר נעוריו של לברון ג'יימס. זה קרה בעונה הנשכחת בה אביו, דל קרי, שיחק בקליבלנד. את רוב ילדותו העביר סטף בשארלוט, שם אביו שיחק במשך עשור, אך משפחתו בכל זאת רואה בכך סגירת מעגל, ומקווה כי הבן יוכיח את גדולתו היכן שנולד.

"אני מתה על הרעיון שסטף יזכה באליפות בקליבלנד. זה כיף. אני חושבת שגם סטף עצמו אוהב את זה. לא שהוא ינסה לנצח דווקא שם, אבל אם כן, זה יכול להיות קלוז'ר ראוי", אמרה אמו של קרי והוסיפה כי "הוא נרגש מאוד מכל האפשרות הזאת לשחק מול לברון. הוא פשוט נהנה מזה. זה מה שהופך אותו לשחקן כל כך טוב. בשבילו זה כיף, והוא אוהב בידור.

דל קרי הוסיף ש"זה קצת אירוני שהוא הולך לחזור לקליבלנד, שם הגיח לעולם, כדי לזכות באליפות ה-NBA".

עוד באותו נושא

המאמן הטוב בהיסטוריה?

לכתבה המלאה
שחקן קליבלנד קאבלירס, לברון ג'יימס חוגג. AP
הגדול מכולם? לברון/AP

בארצות הברית ממשיכים לבצע השוואות תכופות בין לברון ג'יימס לגדול מכולם, הוא אווירותו מייקל ג'ורדן, ואתמול שמעו זווית חדשה מפיו של ביל ליימביר, האיש שזכה עם דטרויט בשתי אליפויות ונחשב לאחד מסמלי ה"בד בויז" בשנות ה-80. למביר, שפגש את ג'ורדן בארבע סדרות פלייאוף רצופות וניצח בשלוש מהן, סיפק ציטוטים מפתיעים כשנשאל במי היה בוחר קודם אילו היה יכול לצרף אחד מהם לקבוצה שלו.

"אין כאן שאלה, ברור שאת לברון", אמר. "הוא עושה יותר דברים. מייקל ג'ורדן יכול היה לקלוע הרבה ולדייק בזריקות גדולות וספקטקולריות, אבל לברון יכול לתת לך 18 ריבאונדים בגמר המזרח. לברון יכול לתת לך 15 אסיסטים ולקלוע 50 נקודות אם הוא רק ירצה בכך. האיום המשולש שהוא מציב בפני היריבות בקליעה, ריבאונד ואסיסטים פשוט פנומנלי, והוא דומיננטי יותר מכולם מבחינה פיזית. רק מרשים מאוד".

ליימביר הוסיף ש"לברון נותן לך נוקאאוט בקלות. מעולם לא היה בליגה יצור פיזי כמו לברון. 2.05 חזק, שקופץ גבוה ורץ כמ הרוח. רק צריך לראות מה הוא עושה בגמר המזרח עכשיו. היה מישהו בליגה שהוביל קבוצה כזו לגמרי לבדו בצורה כזאת לגמר? אני לא חושב. ג'ורדן לא היה מסוגל להוביל קבוצה כזאת לגמר ה-NBA".

לו"ז סדרת הגמר

משחק 1 - 5.6, בלילה שבין חמישי לשישי (4:00) באוקלנד
משחק 2 - 8.6, בלילה שבין ראשון לשני (3:00) באוקלנד
משחק 3 - 10.6, בקליבלנד, בלילה שבין שלישי לרביעי (4:00) בקליבלנד
משחק 4 - 12.6, בקליבלנד, בלילה שבין חמישי לשישי (4:00) בקליבלנד
משחק 5 - 15.6, בלילה שבין ראשון לשני (3:00) באוקלנד
משחק 6 - 17.6, בקליבלנד, בלילה שבין שלישי לרביעי (4:00) בקליבלנד
משחק 7 - 20.6 בלילה שבין שישי לשבת (4:00) באוקלנד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully