וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורי אלון: "סדרות הן הדבר הנכון, הצודק והספורטיבי ביותר"

28.5.2015 / 18:54

ראשי מנהלת הליגות, מכבי תל אביב והפועל ירושלים קיימו פגישה, בה הבעלים של הקבוצה מהבירה שב והדגיש את התנגדותו לשיטת הפיינל פור. חזרה לסדרות תסייע לירושלים לשחק ביורוליג

one

ראשי מכבי תל אביב והפועל ירושלים ניצלו את ההפוגה במשחקי הפלייאוף אחרי ששתיהן כבר העפילו לפיינל פור, ונפגשו עם ראשי מנהלת הליגות, שמואל פרנקל ועדלי מרכוס. בפגישה בה נכחו דייויד פדרמן ושמעון מזרחי ממכבי תל אביב, ואורי אלון, אייל חומסקי וגיא הראל מהפועל ירושלים, הציגו אנשי המנהלת את תכניות פיב"א והליגה החדשה אותה הם רוצים להקים ב-2017.

יחד עם זאת, השיחה הפיקנטית נסבה סביב קיום הפיינל פור הישראלי. כפי שפורסם בוואלה ספורט, ירושלים תומכת בחזרה לסדרות ובשיחה אתמול שבו והביעו ראשיה את אותה תמיכה. ראשי הקבוצה מהבירה סיפרו שבפגישה שלהם עם מזכ"ל היורוליג, ג'ורדי ברתומיאו, האחרון אמר שהוא "אמנם לא מתערב בהחלטות הליגה, אולם סדרות עדיפות לדעתו על פיינל פור וכי יריבה שרוצה להיכנס ליורוליג צריכה להוכיח שהיא תחרותית".

אורי אלון הסביר: "אני תומך בסדרות כי זה הדבר הנכון, הצודק והספורטיבי ביותר". לירושלים אמנם ישנו אינטרס לחזור לסדרות בשל רצונם להיכנס למפעל היורוליג, אולם יש לציין כי גם לפני שברתומיאו הביע את דעתו, במועדון הצהירו לא אחת כי גם הם "רוצים שהקבוצה הטובה ביותר תנצח ותזכה באליפות", וכי הם "בעד תחרות ספורטיבית".

אורי אלון בעלי הפועל ירושלים. קובי אליהו
חזית אחידה עם מכבי תל אביב. אלון/קובי אליהו
  • עוד באותו נושא:
  • אורי אלון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully