וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני אחי נצרת שוקלים לפנות לארגון השחקנים נגד המועדון

28.5.2015 / 18:51

חלק משחקני הקבוצה מהלאומית טוענים שחייבים להם משכורות ושבקבוצה לא עונים מאז סוף העונה ושוקלים מהלך משותף כנגד המועדון. דובר נצרת: "ההנהלה התפטרה. העירייה אחראית לקבוצה"

שחקני אחי נצרת. ברני ארדוב
חייבים להם כסף. שחקני נצרת/ברני ארדוב

כמה משחקני אחי נצרת שוקלים להתאגד ולפנות יחד לארגון השחקנים על מנת להגיש תביעה משותפת נגד המועדון, ששיחק העונה בליגה הלאומית. לוואלה ספורט נודע כי חלק מהשחקנים ששיחקו בקבוצה בעונה האחרונה טוענים כי חייבים להם שתי משכורות. השחקנים טוענים גם כי מאז סיום העונה הם מנסים להשיג את ראשי המועדון, ללא הצלחה. "חייבים פה כסף לאנשים שיש להם משפחות ושיש להם התחייבויות", טען אחד השחקנים בשיחה עם וואלה ספורט, "משחקים פה באנשים וזו פשוט בושה. לא נשתוק על זה".

דובר הקבוצה, עומר זועבר, אמר לוואלה ספורט: "כל ההנהלה, כולל אותי, הגישה את התפטרותה לעירייה באמצע השבוע, כך שאין לנו מה להגיב. מבחינתנו, העירייה אחראית עכשיו למועדון".

נצרת הייתה אחת הקבוצות שקיבלו העונה תמיכה מאסיבית מנסיכות קטאר, אך כעת, בהתאם לטענות השחקנים, מסתבר שגם הסכומים האלה לא הספיקו ובקבוצה ככל הנראה ייאלצו להתמודד עם תביעות מצד השחקנים. לוואלה ספורט גם נודע כי חלק מהשחקנים ששיחקו בנצרת בעונה שעברה טוענים אף הם שחייבים להם כספים וייתכן שהם יצטרפו לתביעה משותפת, אם אכן תהיה כזו.

  • עוד באותו נושא:
  • אחי נצרת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully