וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: אלי טביב יפגוש את ניר ברקת עד יום ראשון

28.5.2015 / 11:14

בקבוצה מחכים לראות האם ייצא עשן לבן לאחר הפגישה בין הבעלים לראש העיר: "הכרטיס לאירופה הכניס את כולם לטירוף, קשה להאמין שראש העיר לא ייתן לו גב ויסייע"

one

בבית"ר ירושלים ישנה מתיחות גדולה לקראת הודעת הבעלים אלי טביב בנוגע לעתידו במועדון. על אף התחושה שבעקבות הכרטיס לאירופה, הפעולות אותן עושה טביב והפגת המתיחות מול ראש העיר, ניר ברקת, בקבוצה עדיין חוששים כי ללא סיוע אמיתי טביב עשוי לקבל החלטה לפרוש בלחץ המשפחה.

בסביבתו של הבעלים אמרו: "יש שינוי בין טביב שלפני המשחק נגד מכבי תל אביב לטביב שאחרי. הכרטיס לאירופה שינה הרבה, הוא מקבל מחמאות מכל עבר והמון הערכה ופירגון שהיו חסרים לו. גם ראש העיר מבין שהדבר הנכון הוא לעשות הכל כדי להשאיר את טביב. כשראש העיר רוצה הוא מוצא את הדרכים לעזור, תסמכו עליו. הכרטיס לאירופה הכניס את כולם לטירוף, קשה להאמין שברקת לא ימצא את הדרך לתת גב ולסייע".

בעלי בית"ר ירושלים, אלי טביב. קובי אליהו
יישאר? אלי טביב/קובי אליהו

אתמול ניסו לארגן פגישה דחופה בין השניים להיום, אך נראה כי היא צפויה להידחות ליום ראשון הקרוב. בכל מקרה טביב לא יודיע כלום לפני שייפגש עם ראש העיר. יחד עם זאת, לבעלים צפוי קיץ קשה עם לא מעט שחקנים. טביב צריך לתת תשובה לססאר ארסו בנוגע למימוש האופציה עליו. ארסו יעבור בדיקה נוספת כדי לדעת כי החלים סופית מהניתוח וההערכה היא כי האופציה תמומש. עם קלאודמיר פריירה צפויות לטביב בעיות, היות וסוכנו הפורטוגלי טוען כי אם הדברים לא ייסגרו עד לסוף השבוע השחקן יחתום בקבוצה אחרת עד ה-10 ביוני.

על אף העובדה שבבית"ר חיפשו לאחרונה מגן שמאלי זר במקומו של דושאן מאטוביץ, היכולת הגבוהה של הסרבי במשחקי ההכרעה צפויה להביא לכך כי הוא יוחתם לעונה נוספת. יחד עם זאת בבית"ר בודקים אופציות של מגנים נוספים אך ההערכה היא כי מאטוביץ' יישאר במועדון. ליביו אנטל טס חזרה לרומניה. בקבוצה לא מוותרים על השחקן וייכנסו עימו למו"מ אם ישיג שחרור ללא תמורה מקבוצתו הטורקית גנצ'לאר. על אף הירידה ביכולתו של אנטל, בבית"ר משוכנעים כי הוא יכול לפרוח עם המועדון בשנים הבאות ומעוניינים להשאירו בקבוצה.

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
שחקן מכבי פתח תקוה, דדי בן דיין, מכשיל את שחקן בית"ר ירושלים, ליביו אנטל. יוסי ציפקיס
בבית"ר ירושלים רוצים שיישאר. ליביו אנטל/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully