וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוצ'סטי: "שמעתי על ההצעה ממכבי תל אביב דרך התקשורת"

כוכבה של ניז'ני נובגורוד התייחס לדיווח היווני לפיו סיכם את תנאיו אצל הצהובים ("עדיין לא יודע היכן אשחק בעונה הבאה") ורמז על עתידו: "מודה לקבוצה על שנתיים נפלאות". נשיא המועדון: "יהיה קשה לשמור על השחקנים המובילים שלנו"

- טיילור רוצ'סטי שחקן ניז'ני נובגורוד. GettyImages
היכן ישחק בעונה הבאה? טיילור רוצ'סטי/GettyImages

לפני מספר ימים דיווחו ביוון על סיכומו של מלך הסלים של היורוליג, טיילור רוצ'סטי, במכבי תל אביב. רוצ'סטי, שחקנה של ניז'ני נובגורוד הרוסית, קלע בעונה החולפת 18.9 נקודות למשחק ביורוליג והיה לאחד השחקנים הבולטים במפעל.

ברוסיה, ובעיקר בניז'ני נובגורוד, כנראה נלחצו מהדיווחים על הסיכום של הכוכב במכבי תל אביב, ומיהרו לשוחח עימו על כך. "גם אני שמעתי על ההצעה ממכבי תל אביב דרך התקשורת", אמר רוצ'סטי לתקשורת הרוסית. "אני עדיין לא יודע היכן אשחק בעונה הבאה, מוקדם מדי לדבר על העתיד. שתי העונות האחרונות ברוסיה היו מאוד מעניינות עבורי. זו הייתה חוויה נפלאה בשבילי ואני מודה לניז'ני נובגורוד על כך שאיפשרה לי להיות חלק מהקבוצה. כעת, מה שאני רוצה יותר מכל, הוא להיות עם המשפחה שלי".

"נשתדל לשמור על הסגל הקיים גם בעונה הבאה", אמר נשיא המועדון, סרגיי פאנוב. "ברור שנרצה שכל שחקנינו המובילים יישארו, אבל יהיה מאוד קשה לעשות זאת. הדרישה לשחקנים המובילים שלנו גדלה, ומועדונים עשירים ירצו לצרף אותו. למרות זאת, ננסה לעשות הכול כדי להשאירם כאן גם בעונה הבאה".

יד אליהו לפני המשחק של מכבי תל אביב. ברני ארדוב
בקרוב בתל אביב? יד אליהו/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully