וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח ב"בילד": "יורגן קלופ יהיה מוכן לשקול להגיע לליברפול"

אחרי שדווח כי מאמן דורטמונד נוטה לקחת שנת חופש בגרמניה טוענים כי קלופ יהיה מוכן לשקול בחיוב הגעה לליברפול בגלל התמיכה הרחבה לה הוא זוכה ועל רקע המחשבה להיפרד מרוג'רס

יורגן קלופ מאמן בורוסיה דורטמונד בוכה במשחק הפרידה. GettyImages
איפה הוא יהיה בעונה הבאה? קלופ/GettyImages

שאלת יורגן קלופ ממשיכה להעסיק את כלי התקשורת בגרמניה. אחרי שמוקדם יותר השבוע ב"בילד" טענו כי הסיכויים שמאמן בורוסיה דורטמונד היוצא יבחר לאמן את ליברפול נמוכים וכי המאמן מתכנן לעצמו מנוחה בעונה הבאה, אתמול (רביעי) כבר קיבלנו שינוי באשר לכך. בעיתון הגרמני מדווח כי אם ליברפול תפנה לקלופ בשבועות הקרובים, המאמן הגרמני ישקול בחיוב את הגעתו למועדון.

קלופ ידריך את דורטמונד בגמר הגביע הגרמני בשבת נגד וולפסבורג, ובינתיים בגרמניה הסבירו מדוע המאמן יהיה מוכן לקחת על עצמו את התפקיד באנפילד. הסיבה הראשונה לכך היא התמיכה הרחבה לה זוכה המאמן בליברפול כבר תקופה ארוכה. סיבה נוספת לכך שקיימים סיכויים טובים שקלופ יגיע לאנגליה היא השליטה שלו בשפה האנגלית והעובדה שהוא כבר הביע רצון בעבר לאמן בפרמיירליג. כמו כן, העובדה שקיימת חוסר ודאות בליברפול, בעיקר אחרי עזיבתו של סטיבן ג'רארד, מגבירה את הסיכויים.

בתקופה האחרונה נראה היה שברנדן רוג'רס הוא האיש שאמור להוביל את ליברפול גם בעונה הבאה, אבל דווקא בשל הסיומת החמוצה של העונה מבחינת הקבוצה, החלו להישמע ספקולציות וקריאות לפיהן יש להחליפו. רוג'רס וקבוצתו כשלו בניסיון להעפיל העונה לליגת האלופות וספגו שישייה במחזור האחרון, כשזו הפעם הראשונה שליברפול מובסת בצורה כזו בפרמיירליג. למרות זאת, הקבוצה הבטיחה את מקומה בליגה האירופית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully