וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראשונה מאז 1975: גולדן סטייט העפילה לגמר ה-NBA

הווריירס השלימו 1:4 על יוסטון אחרי 90:104 בבית, וכעת הם יאבקו עם קליבלנד במטרה לחגוג אליפות רביעית בתולדות המועדון. סטפן קרי היה גדול על הרוקטס עם 26 נקודות ושמונה ריבאונדים. ג'יימס הארדן איבד 13 כדורים. תחילת סדרת הגמר: ב-5 ביוני

סטפן קרי שחקן גולדן סטייט ווריירס מול ג'ייסון טרי, ג'וש סמית' שחקני יוסטון רוקטס. AP
היה גדול על יוסטון הלילה. קרי/AP

זהו, גם גולדן סטייט עשתה את זה. לה אולי זה הלך קצת יותר קשה, ובכל זאת הווריירס העפילו הלילה (בין רביעי לחמישי) לגמר ה-NBA וכעת אפשר לספור את הדקות עד סדרת הגמר מול קליבלנד שבסיומה אחת מהן תחגוג עם טבעת האליפות. גולדן סטייט הייתה טובה יותר בהרבה מיוסטון במהלך סדרת גמר המערב, והשלימה 1:4 אחרי שהלילה זה נגמר ב-90:104. גולדן סטייט העפילה לגמר הראשון שלה מאז 1975, אז זה גם נגמר עם אליפות. כעת הקבוצה של סטיב קר תחפש אליפות רביעית עבור המועדון בסדרה שתחל ב-5 ביוני (בלילה שבין חמישי לשישי הבא).

ג'יימס הארדן שחקן יוסטון רוקטס. AP
לא הגיע למשחק. הארדן/AP

למי שבכל זאת פספס, הנה תקציר הפרקים הקודמים: גולדן סטייט ניצחה במשחק הראשון בבית בארבע נקודות ובמשחק השני הפער צמח ל-11 בדרך ל-0:2. הווריירס גנבו ניצחון חוץ במשחק השלישי והביסו את יוסטון המסכנה 80:115, אבל במשחק הרביעי הרוקטס גילו עליונות וצימקו ל-3:1. הלילה, כשהסדרה חזרה לאוקלנד, גולדן סטייט החזירה לעצמה את כוח ההרתעה וניצחה בבית כדי להשלים את הסיפור.

סטפן קרי שוב היה גדול על יוסטון. הוא קלע 26 נקודות ב-42 דקות על הפרקט, וזה כלל גם שמונה ריבאונדים, שישה אסיסטים וחמש חטיפות. יחד איתו האריסון בארנס היה נהדר עם 24 נקודות ודומיננטיות ברבע האחרון. פרט לכך בארנס הוריד שבעה ריבאונדים. קליי תומפסון סיפק 20 נקודות למנצחים ופסטוס אזלי קלע 12 אבל הוריד תשעה ריבאונדים. השליטה של הווריירס מתחת לסלים באה לידי ביטוי עם 39:59 בריבאונדים, נתון שאומר הכול. ביוסטון, כל החמישייה סיימה בדאבל פיגרס, אבל אף אחד מהם לא קלע יותר מ-18 נקודות, הכמות של דוויט הווארד, שגם הוריד לבדו 16 ריבאונדים (13 מהם בהגנה). ג'ייסון טרי קלע 16, לטרבור אריזה היו 15, לג'יימס הארדן 14, אבל גם לא פחות מ-13 איבודים ואחוזים איומים (2 מ-11 מהשדה, 0 מ-3 משלוש), ולג'וש סמית' היו 11 נקודות.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
האריסון בארנס שחקן גולדן סטייט ווריירס, משמאל, מול דוויט הווארד שחקן יוסטון רוקטס. AP
היה ענק ברבע האחרון. בארנס/AP

יוסטון חלמה הלילה לחזור לעניינים, ודווקא פתחה את המשחק לא רע כשהארדן השאיר אותה ביתרון במהלך הרבע הראשון ואף יצר שמונה הפרש שתי דקות וחצי לסיומו. אלא שקרי התעורר בזמן ועם ארבע נקודות בסוף הרבע הוא הקטין ל-22:17. תומפסון העיר את יוסטון עם שתי שלשות נהדרות בפתיחת הרבע השני, ג'וש סמית' סיפק את הנקודות בצד השני, אבל שלשות של האריסון בארנס וקרי דאגו להחליף מומנטום וגולדן סטייט פתחה פער של שמונה. עד ההפסקה קרי השאיר את המארחים ב-46:52.

תומפסון פתח בטירוף את הרבע השלישי וקלע חמש רצופות, ג'ייסון טרי החזיר עם שלשה, ולמרות שיוסטון הגיעה כמעט למצב של שוויון, קרי עם שלשה ואנדרה איגודלה דאגו להחזיר את היתרון של גולדן סטייט לתשע. הווארד רק מיזער נזקים מהעונשין בדרך ל-68:74 למארחים בסוף הרבע. מי שבנה על סוף צמוד, קיבל את בארנס לוהט ברבע האחרון. תשע נקודות היו לו תוך שתי דקות, וזה כבר סידר יתרון 72:87 כשנותרו שבע דקות לסיום. הווארד ניסה להציל את יוסטון וטרי הקטין לתשע דקה וחצי לסוף. אלא שגרין קלע נקודות חשובות לגולדן סטייט, ובצד השני הארדן פספס שלשה, וזה למעשה היה מה שסגר את המשחק סופית.

סטפן קרי שחקן גולדן סטייט מול ג'ייסון טרי שחקן יוסטון רוקטס. AP
קרי וטרי במאבק/AP

לוח הזמנים של סדרת הגמר

משחק 1 - 5.6, בלילה שבין חמישי לשישי (4:00) באוקלנד
משחק 2 - 8.6, בלילה שבין ראשון לשני (3:00) באוקלנד
משחק 3 - 10.6, בקליבלנד, בלילה שבין שלישי לרביעי (4:00) בקליבלנד
משחק 4 - 12.6, בקליבלנד, בלילה שבין חמישי לשישי (4:00) בקליבלנד
משחק 5 - 15.6, בלילה שבין ראשון לשני (3:00) באוקלנד
משחק 6 - 17.6, בקליבלנד, בלילה שבין שלישי לרביעי (4:00) בקליבלנד
משחק 7 - 20.6 בלילה שבין שישי לשבת (4:00) באוקלנד

ג'יימס הארדן שחקן יוסטון מול אנדרו בוגוט שחקן גולדן סטייט. AP
בוגוט מונע מהארדן לחגוג/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully