וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ארד דאדלי: "רוב השחקנים בליגה לא רוצים לשחק עם קובי בריאנט"

שחקן מילווקי התראיין לתכנית רדיו ב-ESPN והסביר: "הוא נכנס למין קטע כזה שהוא לא מוסר, ואז מוסר יותר מדי כדי להשיג טריפל-דאבלים. קליבלנד הפכה טובה יותר אחרי הפציעה של לאב"

מ-2012: ג'ארד דאדלי שומר על קובי בריאנט. GettyImages
אנחנו כבר לא יכולים לחכות למפגש הבא ביניהם. קובי ודאדלי ב-2012/GettyImages

בשנה שעברה פורסמה ב-ESPN כתבה שעסקה באופי הבעייתי של קובי בריאנט, וכעת חלק מהדברים שנכתבו אז מקבלים גשפנקה מסוימת. שחקן מילווקי באקס ג'ארד דאדלי התראיין למספר תכניות רדיו, ביניהן זו של קולין קאוהרד ברדיו של ESPN, ואמר: "רוב החבר'ה בליגה לא רוצים לשחק עם קובי. הוא נכנס למין קטע כזה שהוא לא מוסר ואז הוא מוסר יותר מדי ומנסה להשיג טריפל-דאבלים כל ערב. זו הסיבה שאני חושב שייקח זמן עד שהלייקרס יהיו טובים, כי אין להם כוכבים. אופתע אם קווין לאב יגיע לשם".

לאב, שיהיה שחקן חופשי בקיץ הקרוב, הוזכר כמועמד לעזוב את קליבלנד ולחתום על חוזה ארוך טווח בלייקרס. דאדלי לא חושב שמדובר בכיוון נכון: "אם אתה עוזב את לברון, משהו לא בסדר. תסרב לקליבלנד כדי ללכת לשמש? אפשר לקנות שמש. בסופו של דבר, אתה עוזב קבוצה ווינרית. למען האמת, הוא צריך להוכיח את עצמו, לזכות באליפות או שתיים ואז לעזוב".

על קליבלנד באופן כללי יותר אמר הפורוורד של הבאקס, ששיחק בעבר גם בשארלוט, פיניקס ובקליפרס: "הפציעה של לאב הפכה אותם לטובים יותר בהגנתית, ובהתקפה אין להם עוד שחקן שמרוויח את הפרקט, אבל זה הופך את לברון וקיירי ליותר אגרסיביים. אם כבר, זה הפך אותם לטובים יותר".

כשנשאל מי השחקן הכי פחות מוערך בליגה, נקב דאדלי בשמו של זאק ראנדולף. כשנשאל מי השחקן הכי מוערך יתר על המידה, השיב: "לדעתי כרמלו אנתוני. הסיבה? הוא נתפס כאחד מחמשת השחקנים הטובים בליגה. יש לו כישרון, אבל הוא חייב לעבור את הסיבוב הראשון, השני. הוא חייב לקחת את הקבוצה הזאת לפלייאוף. עם הסגל הזה, לברון היה מגיע למקום השמיני. הוא לא לברון".

צפו בראיון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully