וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: ברק יצחקי ויואב זיו צפויים להאריך את החוזים שלהם

27.5.2015 / 17:18

שני השחקנים במגעים מתקדמים עם הנהלת הצהובים בנוגע לחוזיהם. ברק לוי צפוי לעזוב ועשוי לצאת להשאלה בקבוצה אחרת, יהונתן כהן אמור להיות מושאל גם הוא, כפר סבא מעוניינת בו

one

ברק יצחקי ויואב זיו צפויים להאריך בקרוב את חוזיהם במכבי תל אביב ויישארו במועדון לפחות לעונה נוספת. בין הצדדים כבר מתנהלות שיחות מתקדמות והפערים מצטמצמים. במכבי תל אביב העריכו הבוקר כי השניים יחתמו בקרוב, אחרי שגם הם וגם המועדון רוצים בהמשך הקשר.

שחקן מכבי תל אביב ברק יצחקי. ברני ארדוב
ימשיך ללבוש צהוב. יצחקי/ברני ארדוב

גם יצחקי וגם זיו הגיעו למכבי תל אביב לפני חמש שנים. יצחקי עבר אז מבית"ר ירושלים תמורת 1.7 מיליון דולר וזיו חזר ארצה מבלגיה. יצחקי מסיים עכשיו חוזה בן חמש שנים במועדון ואילו זיו כבר האריך את החוזה פעם אחת במהלך חמש השנים שהוא במועדון. במכבי תל אביב מאמינים כי יצחקי יוכיח את עצמו בעונה הבאה אחרי שאת מרבית העונה הזו בילה מחוץ למגרש עקב הפציעה הקשה שעבר. במשחקים האחרונים הוא כבר היה בסגל ושיחק פה ושם. זיו היה מאוד דומיננטי במשחקים האחרונים של הקבוצה ועל אף גילו המתבגר, הוא הוכיח שכוחו עדיין במותניו.

מי שאמור לעזוב את מכבי הוא שוער המשנה ברק לוי שלא רוצה לעבור עוד עונה על הספסל. לוי מבין שהוא חייב לשחק בגילו ויתכן שהוא יחתום בהפועל כפר סבא כשיש דיבורים גם עם הפועל חיפה. גם חלוץ קבוצת הנוער יהונתן כהן שחתם על חוזה בוגרים אמור לצאת בהשאלה וגם הוא על הכוונת של כפר סבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully