וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרי העונה הרשמיים, הבחירות ההזויות מכולן: כשמיצ'ל נבחר לשחקן השנה

קבלו עוד מתאבן מהפרויקט של מנהלת הליגה בשיתוף וואלה! ספורט: ההצבעות הכי מוזרות. כמו זו למשל של ג'ון אוגו כתגלית הליגה. הרשימה המלאה בפנים

עריכת וידאו: טל רזניק

הרגע הגדול של פרויקט נבחרי העונה הרשמי, מנהלת הליגת בשיתוף וואלה! ספורט, מתקרב – בסוף השבוע נפרסם את כל ההצבעות של כל שחקני ליגת העל עם האנשים שעשו להם את העונה. במהלך השבוע סיפקנו לכם כמה מתאבנים מסך התוצאות: שערי העונה ששוערי הליגה הכי אהבו, הרכב 11 המצטיינים של כל המאמנים, השחקנים שלא בחרו בערן זהבי ל-MVP ואתמול (שלישי) הבאנו לכם עוד כמה תשובות של שחקני בית"ר ירושלים ומכבי חיפה, על הזר שהכי הרשים אותם, המשחק שהכי ריתק אותם ועוד.

אבל לפני שנתקדם לבחירות הגדולות באמת, קבלו עוד הצצה קטנה למה שמסתתר בין השורות. והפעם, הבחירות ההזויות מכולן. והיו לא מעט כאלה. אולי ההצבעה הכי מוזרה היא של חואן פאבלו, שוער מכבי תל אביב, שבחר במיצ'ל, כן מיצ'ל, ממכבי חיפה לשחקן העונה.

נבחרי העונה: כשברדה פירק את מכבי ת"א ושימח את מכבי חיפה.

נבחרי העונה: השישייה הגדולה שקנתה את עומר אצילי

נבחרי העונה: השחקנים שלא בחרו בערן זהבי

שחקן מכבי חיפה מיצ'ל. קובי אליהו
באמת? מיצ'ל?/קובי אליהו

כל העניין קשור גם לעובדה שמדובר בזר. אלא שחואן פאבלו משחק כבר מספיק שנים בישראל כדי להכיר, כמו גם שמואל שיימן ממכבי חיפה, שבחר, תחזיקו חזק, בג'ון אוגו לתגלית העונה. גם הבחירה של עמנואל אמבולה, מגן רעננה, בלארי קאיודה, לתגלית העונה, היא מעט מופרכת. רק שבמקרה זה הסיבה שונה: אמבולה בחר בקאיודה גם כשחקן העונה.

בתחום התגליות חשוב גם לשים לב לאיש של תומר סוויסה, כשחלוץ בית"ר בחר בתום מונד מאשדוד לתגלית העונה. למרות שרוב הכדורגלנים בליגה נעו בין שלומי אזולאי, עומר אצילי, בן ביטון, דור פרץ, איאד אבו עביד ואחרים, עופר ורטה מאשדוד הלך משום מה על אליאור סיידר מעכו, שכבש העונה שני שערים ולא שיחק בכל העונה. ליאור ברטקובסקי התחכם גם הוא עם סער בנבנשיתי כתגלית העונה.

אגב, ג'ון אוגו, שהוזכר קודם – רומאריו פירס בחר בו לשחקן העונה. שזה הגיוני כמו הבחירות של עומר דנינו (איתן טיבי) וראדה פריצה (אליניב ברדה) לשחקן העונה.

  • עוד באותו נושא:
  • ליגת העל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully