וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקשר המונטנגרי ניקולה דרינצ'יץ' הוצע פעם נוספת למכבי חיפה

27.5.2015 / 14:56

דרינצ'יץ' שהיה מועמד העונה לקבוצה הוצע פעם נוספת, ובחיפה ישקלו את מועמדותו. מוחמד גדיר ועטאא ג'אבר ממתינים להחלטה לגבי עתידם. עוז ראלי ואיאד אבו עביד הוצעו גם הם לרוני לוי

one

הקשר המונטנגרי ניקולה דרינצ'יץ' הוצע למכבי חיפה, וכעת יצטרך מאמן הקבוצה רוני לוי לשקול את המועמדות של השחקן אותו רצתה להביא חיפה כבר בעונה הנוכחית. דרינצ'יץ', ששיחק בפרטיזן בלגרד, מתפקד כקשר במרכז המגרש. לוואלה ספורט נודע שלאחרונה הוא שוב הוצע לירוקים שמתלבטים כעת לגביו. עם זאת, גורמים בסביבתו טוענים שהשחקן כבר קיבל הצעה כספית טובה, אך באותה נשימה גורמים המעורים בפרטים ציינו שייתכן ומדובר בלחץ שמופעל על פרטיזן בלגרד במשא ומתן עימה כדי לקבל חוזה חדש.

ניקולה דרינצ'יץ' במדי פרטיזן בלגרד. GettyImages
לחץ על פרטיזן? דרינצ'יץ'/GettyImages

בינתיים, מלבד דרינצ'יץ' בתקופה הקרובה צפוי לוי לקבל החלטות לגבי לא מעט שחקנים, כשמי שממתינים לשמוע לגבי עתידם הם מוחמד גדיר, ששייך לקבוצה ומחכה לשיחה עם לוי כדי להבין האם המאמן בונה עליו שיחזור לקבוצה. אם הוא לא יהיה בתוכניות של לוי, גדיר צפוי לצאת לשחק באירופה.

גם עטאא ג'אבר ממתין להחלטה של לוי. בבני סכנין ביקשו ממקורביו של השחקן להבין האם הוא ממשיך בחיפה, אך זה השיב שהוא עדיין לא קיבל תשובות וההערכה בסכנין שבחיפה יחליטו להחזירו לפחות לפתיחת האימונים. במקביל, בחיפה עדיין לא קיבלו החלטה לגבי עמדת המגן הימני, כשאיאד אבו עביד ששייך לבית"ר טוברוק ושיחק בעונה הנוכחית במכבי נתניה וגם ועוז ראלי מבני יהודה הוצעו לקבוצה ומועמדותם נשקלת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully