וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסאין בולט: "אי אפשר להיות מרוצה אם אתה לא יורד מ-20 שניות"

שיאן העולם סיים עם תחושה חמוצה את תחרות "גולדן ספייק" באוסטרבה עם 20.13 שניות ב-200 מטר: "התנאים לא אפשרו לי. אני חוזר מפציעות ולכן ייקח לי קצת זמן. אני צריך לעבוד על הטכניקה שלי". צפו בריצה

צפו בריצה ל-200 מטר של בולט

יוסאין בולט סיים את המירוץ הראשון שלו העונה באירופה עם תחושות מעורבות. שיאן העולם ב-100 וב-200 מטר התחרה בתחרות "גולדן ספייק" באוסטרבה במירוץ ל-200 מטר, אבל לא הצליח לשבור את מחסום 20 השניות ועצר את השעונים על 20.13 תחת מזג האוויר הגשום. למרות זאת, הוא גבר על אייזאה יאנג בדרך למקום הראשון.

"אתה לא יכול להיות מרוצה אם אתה לא רץ פחות מ-20 שניות", הסביר בולט את תחושות האכזבה למי שינסה להשתפר לקראת אליפות העולם בבייג'ינג באוגוסט. "אני פשוט צריך לנסות להיכנס לכושר ריצה. רציתי מאוד לרדת מ-20 שניות, אבל התנאים לא אפשרו לי. אני חוזר מפציעות, ולכן זה ייקח קצת זמן. היה קצת קר יותר ממה שחשבתי שיהיה. אני צריך לעבוד על הטכניקה שלי".

עוד בתחרות אתמול (שלישי), שיאן העולם לשעבר ב-100 מטר, אסאפה פאוול סיים עם 10.04 שניות ב-100 מטר, ולא הצליח להתקרב לתוצאת השנה שלו, 9.84 או לתוצאת השנה בעולם של ג'סטין גאטלין שקבע 9.74 שניות בדוחא לפני כשבועיים.

צפו בשיא הישראלי של דורוז'ון (מ-5:07 דקות)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully