וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בראש רשימת הרכש של גווארדיולה: די מריה יגיע לבאיירן מינכן?

הארגנטינאי שאכזב במנצ'סטר יונייטד מאוד מוערך על ידי המאמן הספרדי של אלופת גרמניה, שכלל גם את ראחים סטרלינג ברשימה שלו. ב"בילד" הזכירו גם את דה בראונה, גריזמן ואחרים

אנחל די מריה שחקן מנצ'סטר יונייטד. AP
בדרך לגרמניה? די מריה/AP

באיירן מינכן אומנם זכתה בקלילות בעוד אליפות בבונדסליגה, אולם בבוואריה מסכמים, בפעם השנייה ברציפות תחת פפ גווארדיולה, עונה מעט עגומה לאחר שלא הצליחו להעפיל לליגת האלופות. באיירן חטפה בחצי הגמר מברצלונה וגם הניצחון בגומלין, שהיה לפרוטוקול בלבד, לא ניחם רבים.

ב"בילד", הצהובון הגרמני, הציגו היום (רביעי) רשימת קניות אפשרית של באיירן וגווארדיולה בקיץ הקרוב. יש לציין כי ב"בילד" נוטים לדעת היטב את המתחולל בחדרי החדרים של האימפריה הגרמנית, כך שהמידע המוצג עשוי להתברר כמדויק יותר מהצפוי. המאמן הספרדי מחפש חיזוק לסגל, שהגיע חסר, פצוע ומותש לקו הסיום. אריאן רובן ופרנק ריברי כבר בעשור הרביעי לחייהם ובאיירן רוצה יהלומים צעירים חדשים.

אז מי על הפרק? שם אחד שמוזכר הוא חלוץ אתלטיקו מדריד, הצרפתי אנטואן גריזמן. על פי העיתון, גריזמן בן ה-24 מוערך מאוד בין חברי הנהלת באיירן וסעיף היציאה שלו עומד על 60 מיליון יורו. שחקן אחר שגווארדיולה וההנהלה מעוניינים בו הוא קווין דה בראונה, הכוכב הבלגי של וולפסבורג, שזוכה להערכה רבה בבאיירן. הזאבים כבר הבהירו שלא ירדו מתחת ל-50 מיליון יורו ואילו השחקן אמר: "אם באיירן באמת מתעניינת, היא צריכה לדבר עם וולפסבורג". אפשרות אחרת שעלתה היא פליפה אנדרסון, שפרץ העונה במדי לאציו. הקשר הברזילאי יעלה כ-15 מיליון יורו, אולם גווארדיולה לא משתגע על האופציה הזו.

ברשימת הבקשות הפרטית של פפ אפשר למצוא את ראחים סטרלינג, שעומד לעזוב את ליברפול לאחר שסירב לחדש את חוזהו. אחיו של גווארדיולה, פרה, המשמש גם כסוכן שחקנים, כבר יצר קשר עם סוכניו של סטרלינג, אולם השחקן ככל הנראה מעדיף להישאר באנגליה. מי שבהחלט עשוי לעזוב את הפרמיירליג לטובת באיירן, כך על פי ה"בילד" לפחות, הוא אנחל די מריה. מנצ'סטר יונייטד לא מרוצה מהארגנטינאי, אותו רכשה ב-75 מיליון יורו מריאל מדריד לפני שנה אחת בלבד. גווארדיולה כבר הודיע להנהלת באיירן שהוא ישמח מאוד לקבל את די מריה, אותו הוא מעריך עוד מימי היריבות ביניהם בליגה הספרדית. גם פול פוגבה הוזכר, אך עלותו עומדת על 100 מיליון יורו ולא ממש ריאלית והשם האחרון של ה"בילד" הוא אדן הזאר, שחתום בצ'לסי עד 2020 וכנראה שגם הוא לא יגיע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully