וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים מתחילה לבחון כישרונות מהליגה הלאומית

27.5.2015 / 8:31

טל איילה, דודי תירם, תומר לוי וייתכן שגם בן אז'ובל צפויים להגיע להתרשמות בימים הקרובים ועם תחילת האימונים לאחר הפגרה. מתח לקראת החלטתו של טביב: "יש כאלה שבקושי ישנים בלילה מהמתח"

one

בבית"ר ירושלים יחזרו היום (רביעי) להתאמן באווירה הרבה יותר רגועה לאחר השלמת המשימה והבטחת המקום באירופה בעונה הבאה. המשחק בבאר שבע הפך לכזה שבו תינתן מנוחה לכל מי שמושך פציעה או סבל מעומס לאחרונה. ססאר ארסו צפוי לקבל דקות לראשונה מאז הפציעה, וייתכן שאף יפתח בהרכב. לבית"ר יש אופציה להאריך את חוזהו של ארסו לשנתיים נוספות תמורת כ-180 אלף יורו לעונה, ועל אף העובדה כי לבית"ר יש אופציה להאריך את חוזהו עד ה-15 ביוני, השחקן דורש הבהרות בימים הקרובים. לשחקן יש מספר הצעות מחו"ל והוא לא רוצה להמתין לרגע האחרון. ארסו חזר והבהיר כי ברצונו להישאר בבית"ר.

במקביל, בבית"ר מתחילים לחשוב על העונה הבאה, וכפי שאלי טביב עושה בכל קיץ, מספר כשרונות מהליגה הלאומית צפויים להגיע להתרשמות בקבוצה בימים הקרובים ועם תחילת האימונים לאחר הפגרה. בין השחקנים שעשויים להגיע כבר היום או מחר נמצאים טל איילה ודודי תירם מקרית גת, תומר לוי מהפועל רמת גן וייתכן שגם בן אז'ובל מניר רמת השרון. בבית"ר אמרו על כך: "בטח יהיו כאלה שיזלזלו בשמות כי לא מכירים אותם, אבל צריכים לתת קרדיט לטביב. ללא קשר, בכל מקרה בית"ר תצטרך בעונה הבאה סגל רחב עקב ההשתתפות באירופה".

בעלי בית"ר ירושלים, אלי טביב. קובי אליהו
"גם אם טביב לא יישאר, הוא ירצה תמורה להשקעה שלו ולא פשוט יהיה להביא לכאן מישהו אחר". טביב/קובי אליהו

יחד עם זאת, העובדה כי אלי טביב עדיין לא הודיע על החלטתו לגבי העונה הבאה יוצרת מתח גדול בקרב עובדי המועדון. בבית"ר חוששים כי במצב הנוכחי ועקב העובדה שאין יותר מדי זמן, לא יגיע אדם אחר שייקח את הקבוצה ולכן קיים חשש מאסון כלכלי, כולל בכל הנוגע לפרנסה שלהם. אחד מעובדי המועדון אמר: "גם אם טביב לא יישאר, הוא ירצה תמורה להשקעה שלו ולא פשוט יהיה להביא לכאן מישהו אחר. אנשים בקושים ישנים בלילה עם המתח הזה והחלו לבדוק אופציות".

בבית"ר העריכו כי גם בנוגע לצוות המקצועי והשחקנים, זה השבוע האחרון שאנשים ימתינו, ואמרו: "זהו, מהרגע שייגמר המשחק בבאר שבע ונסיים את העונה, כולם כבר ישכחו ממה שהיה כאן השנה, ואם לא ידברו איתם, הם יחפשו קבוצה אחרת. ככה זה בכדורגל, הסנטימנטים והרצון להיות חלק מבית"ר מחזיקים כל עוד אנשים נמצאים במסגרת. ברגע שזה נגמר, הכול משתנה". בבית"ר מעריכים כי היום או מחר תיערך פגישה בין טביב לראש העיר ניר ברקת, שעשויה לסייע להישארותו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully