וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משחקי המבחן ללאומית: הפועל נצרת עילית הביסה 0:5 את עירוני נשר

הקבוצה של עופר טלקר הבטיחה לעצמה מעשית עוד עונה בליגת המשנה בזכות הצגה ביתית מול היריבה שהעפילה למעמד מהפלייאוף של ליגה א'. חודדה (פנדל), גידיץ' (עצמי), בסיט, אווסו ויניב דרעי כבשו

שחקן הפועל נצרת עילית וויליאם אווסו חוגג שער במשחק אימון נגד מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
חגיגה של נצרת עילית/אדריאן הרבשטיין

הפועל נצרת עילית תשחק גם בעונה הבאה בליגה הלאומית. הקבוצה, שנאבקה עד לרגע האחרון נגד הירידה לליגה א' והצליחה להישאר מעל עירוני טבריה וללכת למבחנים, פגשה הערב (שלישי) את עירוני נשר, שעשתה את הדרך הארוכה בפלייאוף העלייה מליגה א' וחלמה על עליית ליגה היסטורית, אבל חטפה סטירה מצלצלת. נצרת עילית ניצחה את המשחק הראשון, שנערך בביתה, 0:5 ענק והגומלין, ביום שישי הקרוב, ייערך לפרוטוקול בלבד.

המשחק עוד היה שקול בפתיחה, אבל בדקה ה-28 הקבוצה של עופר טלקר קיבלה פנדל. אלירן חודדה ניסה פאננקה, שלא ממש הצליחה אבל איכשהו מצאה את דרכה לרשת. שתי דקות בתוך המחצית השנייה, שגיא גידיץ' נגח לשערו הוא שער עצמי אומלל ביותר ומשם, נשר התפרקה.

איברהים בסיט כבש את השלישי עבור נצרת עילית עם בעיטה מעשרה מטרים בדקה ה-64 ואילו עשר דקות לאחר מכן, וויליאם אווסו כבש מקרוב מול רשת חשופה לאחר מהלך מהיר באגף ימין. דקה לתום הזמן החוקי, יניב דרעי ניצל יציאה גרועה של שוער נשר והקפיץ מ-35 מטרים בצורה נהדרת לרשת כדי לחתום את החגיגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully