וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: המשחק הכי אלים שראיתם - הסופרקלאסיקו, גירסת הנשים

עבירות קשות, כניסות עם שתי רגליים ומרפקים: כך נראה המפגש בין בוקה ג'וניורס לריבר פלייט בליגת הנשים בארגנטינה. וגם: האוהדת ש"שדדה" ילד צעיר והרגע המביך של השחקן שהובך

19:40: מלך ההטבעות של ה-NBA בסדרת דאנקים מדהימה... עם כדור פוטבול

זאק לוין, הרוקי הסנסציוני שכבש את תחרות ההטבעות האחרונה ב-NBA, סיפק סרטון פנטסטי בו הוא מבצע אלי-הופים עם כדור פוטבול, מה שמסבך את העסק הרבה יותר. וואו!

19:30: האופנוע הקטלני

תאונות אופנועים במירוצים אינן אירוע שכיח. אבל מה שתראו כאן בוידאו זה בהחלט אירוע חריג והזוי. האופנוען איבד שליטה ונזרק מהאופנוע, שהחל לרדוף אחריו וגם נכנס לשטח של הקהל וכמעט דרס כמה מהצופים. צפו בתאונה שכמעט הסתיימה באסון

Ta viva a bichinha

Posted by ADRENALINA MX on Tuesday, April 14, 2015

13:00: משחק הדמים בארגנטינה

הסופר-קלאסיקו בין בוקה ג'וניורס לריבר פלייט נחשב לאחד המשחקים החמים בעולם. הן מבחינת האווירה ביציעים והן מבחינת הנעשה על כר הדשא. הוכחה נוספת לכך התקבלה בסופר-קלאסיקו שנערך במסגרת ליגת הנשים במדינה, ובו נראות שחקניות שתי הקבוצות קורעות האחת את השנייה. המשחק אגב, נגמר ב-0:0.

12:00: האוהדת שהפכה לאויבת המדינה

ויקי טימברל, אוהדת שישבה ביציע במהלך ה-0:4 של פרסטון על סווינדון טאון בפלייאוף העלייה לצ'מפיונשיפ, תרצה לשכוח את היום שבו הגיעה למגרש. לקראת סיום המשחק, החלוץ הוותיק, ג'רמיין בקפורד, שמושאל לפרסטון מבולטון, זרק את החולצה שלו לילד בן שמונה. טימברל בת ה-31 קינאה באותו אוהד צעיר והחליטה לחטוף את חולצתו. לצערה, המעשה תועד, והווידאו הפך לוויראלי. מאז ספגה טימברל הקנטות בפייסבוק ונאלצה למחוק את חשבונה.

11:40: הפאדיחה האיומה של השחקן שהורחק

אספן הוף, המשחק בסטארט הנורבגית, ספג במשחק האחרון של הקבוצה כרטיס אדום, לאחר שהכשיל את חלוץ היריבה כשהיה השחקן האחרון. הוף לא אהב את ההחלטה בלשון המעטה וירד בזעם לחדרי ההלבשה, לא לפני שניסה לבעוט באחד החפצים בדרך. הבעיה: זה לא כל כך הצליח לו. התוצאה הקורעת לפניכם.

11:15: משפחתו של רמי גרשון צובעת את נתב"ג

משפחתו וחבריו של רמי גרשון עשו לו כבוד של מלכים כשהגיע לישראל. הבלם של גנט, שזכה עם קבוצתו באליפות היסטורית בבלגיה, התקבל בתשואות על ידי מקורביו שצבעו את נתב"ג בסגול.

משפחתו וחבריו של רמי גרשון צובעים את נתב"ג. הפייסבוק של סקאוטפוש, אתר רשמי
קבלת הפנים שחיכתה לרמי גרשון בנתב"ג/אתר רשמי, הפייסבוק של סקאוטפוש

11:00: שחקן הפוטבול הקנדי עם ביצוע מרשים

ריאן קינג, שחקנה של אדמונטון אסקימוס מליגת הפוטבול הקנדית, רצה להציג את ביצועיו ברשת. קינג רצה להראות לעולם את יכולות המסירה שלו, והחליט לערוך ניסוי. המרכיבים: ילד צעיר, כדור ופחית. מהלך הניסוי: בווידאו שלמטה. מסקנות הניסוי: זה כבר אתם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully