וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלומי הרוש: "האווירה והאנרגיות שהיו פה היו פשוט מטורפות"

26.5.2015 / 12:09

קפטן הפועל חולון התרגש מטקס הפרידה שנערך לאולם הפחים שבסופו חזרה קבוצתו עם ניצחון ראשון בסדרה נגד ראשון לציון: "אם נראה ככה בחמישי נוכל לנצח גם בחוץ"

צילום: ניב אהרונסון, עריכת וידאו: טל רזניק

הפועל חולון ניצחה אמש (שני) 64:83 את מכבי ראשון לציון במשחק מספר 3 בסדרת רבע גמר הפלייאוף והיא נמצאת כעת בפיגור 2:1 בסדרת הטוב מחמישה. בחולון היו מרוצים מהנחישות והאופי של השחקנים שניצחו את הרבע הרביעי 8:26, והשאירו לעצמם סיכוי לעלות לסדרת חצי הגמר נגד הפועל ירושלים. המשחק הרביעי בסדרה יתקיים ביום חמישי בשעה 19:00 בראשון לציון, וחולון תנסה להיות לקבוצה השנייה בתולדות הפלייאוף העליון שחוזרת מפיגור 2:0 לניצחון בסדרה, כשהיחידה שעשתה זאת הייתה אותה ראשון לציון בעונת 2011/12 נגד אליצור אשקלון.

לפני המשחק נערך בחולון טקס פרידה מרגש מאולם הפחים. עשרות שחקני, מאמני ומנהלי העבר של הקבוצה הגיעו כדי לחלוק כבוד לאולם וביניהם האחים קובי ואלי בלול, מוטי דניאל, עידו אשד, בנו של גדול שחקני הקבוצה עופר אשד ז"ל ועוד רבים. הקהל החולוני הכין תפאורה נהדרת לטקס, וסחף את השחקנים לניצחון ראשון על הכתומים העונה אחרי לא פחות מחמישה הפסדים. אגב, בחולון לא קיבלו החלטה איפה לארח את המשחק החמישי אם וכאשר הוא יהיה, כאשר נשקלת האפשרות לארחו בהיכל החדש.

גארד הפועל חולון שלומי הרוש. נמרוד סונדרס
"לא ראיתי דברים כאלו בארץ". שלומי הרוש/נמרוד סונדרס

"אני לא חושב שראיתי דברים כאלו בארץ. האווירה מהקהל והאנרגיות שהיו פה היו פשוט מטורפות ואני שמח שבאווירה הזאת הצלחנו לנצח ולהחזיר את עצמנו לסדרה", אמר הקפטן שלומי הרוש שחזר לשחק לאחר שנעדר בשל פציעה בידו במשחק השני ורשם משחק פושר עם 5 נקודות בלבד ב-20 דקות משחק, "אני יודע שלא היה משחק גדול שלי אבל אנחנו קבוצה מספיק טובה כדי לנצח ועכשיו נצטרך להחזיר את הביתיות. בבית מכבי נצטרך להיות יותר אגרסיביים וגם ראשון יבואו דרוכים. אם נראה ככה ביום חמישי נוכל לנצח גם בחוץ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully