וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד: בניטס המועמד המוביל, האוהדים רוצים את קלופ, אמרי יפתיע?

סוכנו של אנצ'לוטי טען ש"99 אחוז שבניטס יהיה המאמן הבא של ריאל מדריד", אבל בבירת ספרד מתלהבים דווקא מהגרמני. גם מאמן סביליה מועמד ובינתיים השחקנים נפרדים מאנצ'לוטי בעצב

צילום: רויטרס, עריכה: ליאור קירשנר
מאמן ריאל מדריד קרלו אנצ'לוטי עם כריסטיאנו רונאלדו. GettyImages
השחקנים היו איתו. אנצ'לוטי/GettyImages

מי יהיה המאמן הבא של ריאל מדריד? רגע אחרי ההודעה על פיטוריו של קרלו אנצ'לוטי אתמול (שני), כבר החלו לעסוק בדיוק בשאלה הזו. לצד הסיכומים של השנתיים של הבלאנקוס תחת המאמן האיטלקי, כבר צצו ידיעות והערכות בנוגע לזהות היורש.

במסיבת העיתונאים אתמול, הנשיא פלורנטינו פרס אמר ש"זה יהיה טוב אם המאמן הבא ידבר ספרדית", אבל את האוהדים זה פחות מעניין ומסקרים שנערכו בשני העיתונים המזוהים עם המועדון, "מארקה" ו"אס", עולה שיורגן קלופ הוא הפייבוריט ביציעים. גם מיצ'ל ואונאי אמרי הוזכרו כמועמדים, ובתקשורת המדרידאית נטען שזכייה נוספת בליגה האירופית, תעלה את קרנו של מאמן סביליה בעיניו של נשיא ריאל מדריד.

אונאי אמרי מאמן סביליה. רויטרס
בספרד טוענים שזכייה נוספת בליגה האירופית תעלה מאוד את קרנו. אמרי/רויטרס

סוכנו של אנצ'לוטי, ארנסטו ברונזטי, טען ברשת הטלוויזיה "ראי ספורט" ש"99 אחוז שרפא בניטס יאמן את ריאל מדריד בעונה הבאה". בניטס הוא איש ריאל מדריד. הוא נולד בעיר, שיחק שמונה שנים בקבוצת המילואים של הקבוצה והחל את קריירת האימון שלו במועדון, אבל קשה מאוד למצוא אנשים במדריד שמתלהבים מהאפשרות שיגיע. אחרי הכול, מאז עונת 2003-04 (עם ולנסיה) הוא לא זכה באליפות.

כך או כך, אוהדי ריאל מדריד לא יצטרכו לחכות זמן רב; ההודעה על זהות המאמן הבא תגיע בשבוע הבא. בסוכנויות ההימורים בניטס הוא המועמד המוביל ואחריו קלופ. מעט נמוך יותר נתן למצוא גם את שמותיהם של זינדין זידאן (קבוצת המילואים של ריאל מדריד), ז'ורז'ה ז'סוס (בנפיקה), ג'ולן לופטגי (פורטו) וכאמור אמרי.

רפא בניטס מאמן נאפולי. GettyImages
איש ריאל מדריד מכף רגל ועד ראש. בניטס/GettyImages

המאמן הבא של ריאל מדריד יהיה המאמן ה-12 שלה ב-12 שנים, לא כולל ויסנטה דל בוסקה שעזב בסוף עונת 2002-03. ה-11 הקודמים היו קרלוס קיירוש, חוסה אנטוניו קמאצ'ו, מריאנו גרסיה רמון, ונדרליי לושמבורגו, חואן רמון לופס קארו, פאביו קאפלו, ברנד שוסטר, חואנדה ראמוס, מנואל פלגריני, ז'וזה מוריניו וקרלו אנצ'לוטי. חלק מהם זכו בתארים, אחרים נחלו כישלונות חרוצים, אבל אף אחד מהם לא החזיק יותר משלוש שנים.

על הקווים של ברצלונה לשם השוואה, עמדו בתקופה הזו חמישה מאמנים. אפילו באתלטיקו מדריד, שפעם הייתה מפטרת מאמנים בהתאם לרגל עליה קם הנשיא המנוח חסוס חיל, עבדו פחות מאמנים ב-12 השנים הללו. כולם, כולל אנצ'לוטי עצמו, הבינו שעונה ללא תארים זה דבר לא מקובל בריאל, אבל חלק מהפרשנים גם העלו הבוקר תהיות האם הבלאנקוס לא זקוקים ליותר יציבות בעמדת המאמן.

יורגן קלופ מאמן בורוסיה דורטמונד. AP
מנצח בסקרים. קלופ/AP

אגב אנצ'לוטי, בימים האחרונים דווח בארץ המגף שמילאן תנסה לפתות אותו לשוב, אבל הסוכן ברונזטי אמר אתמול שהמאמן מתכנן לקחת שנת חופש.

אנצ'לוטי עצמו צייץ אתמול אחרי ההודעה "אני נותר עם זיכרונות משנתיים פנטסטיות במדריד. תודה למועדון, לאוהדים ולשחקנים". גם במדריד הרגישו שהשחקנים מאוכזבים מעזיבת האיטלקי, עמו היה להם קשר טוב. טוני קרוס צייץ "היה תענוג לעבוד איתך, מאחל לך רק טוב בעתיד". מרסלו צייץ "תודה על הכל מיסטר, אתה גדול. עד לניצחון, תמיד!".

חאמס רודריגס צייץ "תודה על הכל המאמן, בתקופה קצרה למדתי ממך כל כך הרבה". כזכור, כריסטיאנו רונאלדו עוד לפני הודעת הפיטורים אמר שאנצ'לוטי הוא "מאמן גדול ואדם פנטסטי, אני מקווה שנעבוד יחד גם בשנה הבאה". כאמור, זה לא קרה.

גם לוקה מודריץ' הילל ואמר ש"כל מה שאני יכול להגיד זה שהוא מאמן ואדם מצוין, שיחקתי תחתיו את הכדורגל הכי טוב בקריירה שלי. הוא בטח בי מהיום הראשון. לפעמים, גם אם אתה לא זוכה בתארים, זה לא אומר שאתה מאמן לא טוב. העונה שלנו הייתה רעה מבחינת תוצאות, אבל זה העניין: או שאתה מצליח, או שאתה נכשל. אין באמצע. אולי זה לא הוגן מבחינת המאמן והשחקנים, אבל זה גם המפתח להצלחה בריאל מדריד. אולי אם לא היה לנו חוסר מזל עם פציעות השנה, הכל יכול היה להיראות אחרת".

* "מונדו דפורטיבו" מדווחים כי ריאל מדריד תציע למנצ'סטר סיטי 90 מיליון יורו על סרחיו אגוארו.

צפו בפרודיה: "הסיפור האמיתי" מאחורי פיטורי אנצ'לוטי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully