וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאקו על עתידו: "אין בעיות ביני לבין ג'ורדי, בקרוב הכל יתבהר"

26.5.2015 / 8:18

מכבי תל אביב הובסה בירושלים, פאקו זעם על השחקנים ("אם הייתי יכול הייתי מחליף את כולם") והתייחס לעתידו: "חכו עוד כמה ימים". ז'ואן קאריו עדיין מועמד. וגם: למה טל בן חיים לא מקבל דקות?

one

"חיכיתם כל כך הרבה זמן לשמוע אם אני ממשיך. לא תהיה בעיה עבורכם להמתין עוד מספר ימים נוספים", עם המשפט הזה יצא אמש (שני) פאקו אייסטרן מטדי. מכבי תל אביב קצת ביישה את עצמה על הדשא, המאמן גער בשחקנים בהפסקה וגם בסיום וחידת עתידו טרם נפתרה. לפחות על מערכת היחסים בינו לבין ג'ורדי קרויף, הרחיב קצת הבאסקי כשאמר: "אין שום בעיה ביני לבין ג'ורדי. זוהי מערכת יחסים נורמלית בין מנהל ספורטיבי לבין מאמן. היתה לנו שיחה טובה בימים האחרונים, אבל היו לי עוד שיחות טובות עם ג'ורדי במהלך העונה. אני מציע לכולם להמתין עוד כמה ימים ואז הכל יתבהר".

בזמן שהנושא של פאקו בערפל, נודע אתמול כי המאמן הספרדי של וידאוטון ההונגרית ז'ואן קאריו, אשר שמו כבר נקשר למכבי תל אביב, אכן עוזב את הונגריה והוא מועמד להיידוק ספליט כמו גם למכבי תל אביב. פאקו עדיין בתמונה, אבל גם קאריו.

מאמן מכבי תל אביב, פאקו אייסטרן. קובי אליהו
"אמרתי לשחקנים שזה לא הוגן כלפי הליגה, שאנחנו לא משחקים בצורה תחרותית". פאקו/קובי אליהו

על מה שראה מהקבוצה שלו במחצית הראשונה וגם על החילוף יוצא הדופן של מהראן ראדי כבר במחצית הראשונה, אמר פאקו: "הוצאתי את מהראן בדקה ה-40, אבל אם הייתי יכול קרוב לוודאי שהייתי מוציא את כולם במחצית הראשונה. זה היה מסוג המשחקים שכבר בהתחלה, אתה רואה שהקבוצה לא במתח ולא מפוקסת למשחק. אני יודע שקשה לשמור על מתח אחרי שזוכים בטרבל, אבל אני לא חושב שאפשר לקבל זאת במכבי תל אביב".

פאקו היה כעוס מאוד בהפסקה ואמר לשחקנים כי יש עוד קבוצות בליגה שמסתכלות על האופן בו מכבי תל אביב משחקת את המשחק הלא קובע עבורה ולכן הוא מצפה מהם להיות תחרותיים וחדורי מוטיבציה. בסיום פתח פאקו את הנושא ואמר: "אמרתי לשחקנים שזה לא הוגן כלפי הליגה, שאנחנו לא משחקים בצורה תחרותית. לאורך כל העונה ראינו למה מכבי תל אביב מסוגלת ובאיזה אופן היא הגיעה לכל משחק ולכן לא אהבתי את הצורה בה נראינו במחצית הראשונה בעיקר. אתה חייב לשמור על התדמית שלך לאורך כל העונה כולל במשחקים האלה. אני חושב שהקבוצות הגדולות הן קבוצות שיודעות לנצח בכל הנסיבות".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
שחקן מכבי תל אביב, ערן זהבי. קובי אליהו
פספס עוד הזדמנות. זהבי/קובי אליהו

מי שלא קיבל דקת משחק אמש ולא היה שותף לתצוגת הנפל הוא טל בן חיים שכמו בגמר גביע המדינה, גם הפעם פתח על הספסל. לא ברור אם מדובר בניסיון לגמד את בן חיים דווקא עכשיו כדי שמכבי לא תאבד אותו במכירה לקבוצה באירופה. שחקן במכבי אמר על כך: "תמוה מה שקורה עם טל בשני המשחקים האחרונים. פאקו מחזיק ממנו וזה מוזר שהוא נתן לו רבע שעה בשני המשחקים האחרונים. אולי יש כאן החלטות מערכת, אחרת לך תסביר איך טל לא שיחק דקה בטדי".

מעבר לתסכול הקבוצתי על התוצאה המביכה, יצא אמש ערן זהבי כשהוא מאוכזב במיוחד נוכח 90 הדקות שעבר ללא שער. זהבי שוב פספס הזדמנות להתקרב לשיא כל הזמנים בכיבוש שערים וכעת נותר לו רק המשחק מול מכבי פתח תקוה במחזור האחרון כדי לעשות את הבלתי ייאמן ולכבוש לפחות שלושער כדי להשתוות לשיא כל הזמנים של נסים אלמליח עם 30 שערים. זהבי הגיע להזדמנויות בעיקר במחצית השנייה ובתוך מספר דקות לקח לו בוריס קליימן שני כדורים נהדרים שבעט לעבר שוער בית"ר ירושלים. לאחר ההחמצה השנייה, אמר זהבי בהומור לשוער המצטיין: "יאללה, תעזוב את זה. שייכנס".

שחקן מכבי תל אביב, גילי ורמוט, מול שחקן בית"ר ירושלים, אופיר קריאף. קובי אליהו
ירצו לסיים את העונה בצורה יפה בבית. ורמוט ומכבי/קובי אליהו

גל אלברמן, הקפטן, אמר על המשחק: "לא באנו מרוכזים ולא חדים. ריכוז זה אחד הדברים הכי חשובים בכדורגל וברגע שאנחנו באים לא מוכנים למשחק, אנחנו נראים רע מאוד. היה קשה לנו לייצר אנרגיות, אבל זה לא תירוץ למשחק הזה. רצינו לעזור גם לערן להבקיע עוד שערים כדי לסיים כמלך השערים של כל הזמנים".

לקראת המשחק מול מכבי פתח תקוה, אמר אלברמן: "אנחנו נצטרך לעלות בפעם האחרונה העונה בבלומפילד ולשלוח את האוהדים שלנו שמחים הביתה. הקהל שלנו ליווה אותנו לכל המשחקים העונה ונרצה לשלוח אותו לפגרה מרוצה".

על הנבחרת שתתכנס בקרוב לקראת המשחק מול בוסניה, אמר אלברמן: "זה בכלל לא רלוונטי. כל עוד אני לא שייך לשם, אין טעם בכלל לדון בזה".

גם אמש לא חווה עדן בן בסט דקה על הדשא והוא לא מתכוון להישאר במכבי, אם פאקו נשאר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully