וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים חוגגת: "לייצג את בית"ר ואת המדינה באירופה זה מרגש"

26.5.2015 / 7:36

בית"ר ירושלים זכתה בכרטיס לאירופה, חנן ממן המאושר הודה בסיום: "התחברתי מאוד לקבוצה, רוצה להישאר". לידור כהן: "עדיין לא מאמין שהמשחק נגד באר שבע הוא לפרוטוקול". ניר ברקת ואלי טביב קבעו להיפגש השבוע, לחצים על השניים ללכת בדרך משותפת

one

בית"ר ירושלים באירופה. אפילו שחקני הקבוצה לא בדיוק ידעו לעכל את ההישג בסיום משחק הניצחון אמש (שני), 0:3 על מכבי תל אביב. הם חגגו משחק מספר דקות בחדר ההלבשה, שרו שירי "יאללה אירופה", "רוצים מענקים" לאלי טביב, אך מהר מאוד הכל נרגע. דושאן מאטוביץ הסביר זאת הכי טוב ואמר: "אנשים עייפים. עונה לא פשוטה אבל מספקת. לא משתוללים אבל בלב כולם שמחים".

קלאודמיר פריירה אמר בחדר ההלבשה: "יאללה, אין זמן לנוח, עוד מעט משחק באירופה". המאמן גיא לוי עבר בין השחקנים והודה להם. ליביו אנטל ביקש לפני המשחק לעזוב ביום רביעי הקרוב את הארץ ונענה בשלילה. לאחר שהובטח המקום באירופה טביב אישר לו לטוס ואנטל נראה היה מרוצה כשאמר: "אני מאוד שמח, מקווה לחזור לישראל".

בעלי בית"ר ירושלים, אלי טביב, עם ראש עיריית ירושלים, ניר ברקת. אופיר סער, מערכת וואלה! NEWS
רגע של פיוס וחוסן בין השניים. ברקת וטביב/מערכת וואלה! NEWS, אופיר סער

לקראת הסיום התרחש קטע משעשע ביציע האח"מים. לאחר כיבוש שער היתרון של מכבי פתח תקוה הוציאו בבית"ר את השמפניות והעמידו אותן בהיכון. אלי טביב שראה זאת אמר להם: "מאיפה הבאתם את זה? תחזירו את זה כי כלום לא נגמר, הכל עוד יכול להתהפך". בסיום טביב כבר הרשה לעצמו לשתות מהשמפניה ועל הדרך גם לשפוך על כל מי שהיה מסביבו.

טביב הסתובב בסיום כמו חתן, קיבל מחמאות מכל עבר ונראה היה שהמתיחות בינו לבין ראש העיר ניר ברקת נותרה מאחור. ברקת סירב לדבר בסיום ואמר: "זה לא הזמן שלי, הקרדיט הוא לטביב שאחראי לכל זה". עם היציאה מחדר האח"מים ברקת אמר לטביב: "נדבר בהמשך השבוע ונקבע" בהתייחס לפגישה הצפויה בין השניים, בה גם צפוי טביב להודיע על החלטתו אם הוא נשאר או עוזב. כזכור, אתמול אמר טביב ש"לא יודע אם אשאר, יש לחץ מצד המשפחה". מקורבים לשניים מאמינים כי אתמול היה רגע של פיוס וחוסן בין השניים שעשוי לעזור בהמשך.

יחד עם זאת, גם האנשים הקרובים ביותר לטביב לא ידעו לומר אתמול מה יחליט. אחד מהם אף אמר אתמול כי זאת הפעם הראשונה שהוא חש כי הוא בהתלבטות אמיתית ויצטרך להרגיש את הגב של ראש העיר והקהל בכדי להמשיך ולהשקיע: "הוא שמח על המקום הרביעי וההישג אבל מצד שני נראה שהוא מרגיש שלבד הוא לא יוכל ואולי עדיף לעזוב בשיא. נקווה שהכל יסתדר, יש מומנטום טוב עם אירופה ואפשרות אמיתית למנף את בית"ר לימים אחרים. טביב עושה טעויות אבל גם לא מפחד. הוא עשה היום טקס למכבי, אנשים פה מחאו כפיים לראדי, תפרגנו לו קצת במקום להתעסק בשלילי וגזענות כל היום".

טביב היה מסופק אתמול מהאווירה ביציעים והטקס לרגל הדאבל של מכבי תל אביב ואמר לאנשי המועדון: "לא צריך לעשות רעש מכל דבר ולהילחץ אם כמה אוהדים שולחים הודעות. כולם רק מחמיאים לנו על הטקס וראדי קיבל כאן מחיאות כפיים, זה אומר שהדרך שלנו נכונה".

עוד באותו נושא

ליגת העל: בית"ר ירושלים גברה 0:3 על מכבי תל אביב ותשחק באירופה

לכתבה המלאה
שחקני בית"ר ירושלים חוגגים. קובי אליהו
"יודעים שלא יהיה קל אבל בבנייה נכונה אפשר לעשות דברים יפים גם באירופה"/קובי אליהו

בפעם האחרונה שחנן ממן התראיין הוא פרק תסכול על חוסר קרדיט, והתייחס לכך אתמול: "אמרתי שזה לא היה מעצבים או תסכול אלא תחושה של אותם רגעים. דיברתי עם גיא השבוע וליבנו את הכל. הכי חשוב זה שעמדנו במטרה והשגנו כרטיס לאירופה. כולם כרגע נהנים, שמחים ושרים, אבל עם האוכל בא התיאבון. אירופה זה משהו גדול וברור שהייתי רוצה להיות חלק מזה. יהיו יותר ציפיות, אנחנו יודעים שלא יהיה קל אבל בבנייה נכונה אפשר לעשות דברים יפים גם באירופה. עברתי אירופה עם הפועל תל אביב ולשים את החולצה עם השם שלך ולייצג את בית"ר והמדינה זה מאוד מרגש ומשהו שאנחנו רוצים לעשות".

על מכבי תל אביב: "לא התבטלנו נגדם גם כשהפסדנו 4:1. אנחנו קבוצה טובה. ותיקים טובים, זרים מדהימים, צעירים רעננים. אני מאוד התחברתי לבית"ר ולעיר ירושלים. כשהקהל קורא לי ושר לי להישאר זה מעביר בי צמרמורות ואני מאוד מקווה שזה יסתדר. אני מאוד רוצה להישאר כאן".

לידור כהן עדיין לא עיכל בסיום איפה הוא ובחיוך ביישני ענה על החגיגות בסיום: "עוד לא הייתי בחדר ההלבשה אבל אני מעריך שהשולחנות הפוכים וכולם רוקדים. אירופה זה הישג גדול. היה עליי המון לחץ בתחילת העונה, התחלתי לא טוב אבל אני שמח שהייתי מכריע ומשמעותי ועזרתי לבית"ר לעשות את זה. אף פעם לא שיחקתי חלוץ, אבל מה שאומרים לי אני עושה ואומר תודה. אני עדיין לא מעכל שהמשחק בבאר שבע הוא לפרוטוקול, הייתי בטוח שזה יוכרע רק ברגע האחרון".

שחקני בית"ר ירושלים חוגגים. קובי אליהו
"עם האוכל בא התיאבון"/קובי אליהו

גם המאמן גיא לוי נראה מאושר: "אני מלא הערכה לשחקנים. הם עשו עבודה נפלאה והקרדיט הוא שלהם. בבית"ר חייבים לכוון למעלה והיה ברור שעם השחקנים המוכשרים נעזור להם לבוא לידי ביטוי כדי להגיע כמה שיותר גבוה. ברגעי ההכרעה תחת לחץ עשינו משחקים טובים, זאת עבודה נהדרת של כולם".

לוי הוסיף: "אנחנו מרכזים אותם להתעסק רק במשחק ולא מסביב. שחקנים צעירים רוצים ללמוד ולהתקדם ואנחנו משתדלים להעביר להם את החומר הנדרש. זה הסוד של בית"ר, כולם רוצים ללמוד ולהתקדם. אנחנו כבר תקופה ארוכה עם החוסר ודאות ומתמודדים עם זה יפה. אנו ניאלץ להיאזר בעוד קצת סבלנות עד שאלי יקבל את ההחלטה מהמקום הנכון לו. לא נרצה שהפרויקט הזה יתפרק, המקום הרביעי הוא צעד ראשון עבור מועדון בסדר גודל של בית"ר בדרך חזרה לצמרת של הכדורגל הישראלי. אני מאוד מקווה שהפרויקט הזה יימשך".

על המשחק בשבוע הבא בבאר שבע שהפך לפרוטוקול אמר: "לא להוריד מוטיבציה, כל משחק הוא משחק וצריך לכבד. הייתי מוכן לקרב עד השנייה האחרונה אבל אני שמח שנגמר היום. אני לא חוגג עם שמפניה אלא חוגג צנוע, אולי ניפגש בהמשך השבוע ונברך. שנה הבאה? לא יכול להצהיר הצהרות. יש גרעין טוב מאוד של שחקנים ואין ספק שאם נרצה להיות יותר עוצמתיים ומגוונים נצטרך להתחזק אך נמתין לאלי טביב".

על חנן ממן אמר המאמן: "העבודה היא של חנן עצמו. מקשיים כמו שהוא עבר אפשר לצמוח ולהתקדם. יש שחקנים שבעת קושי נשברו ולא המשיכו ויש שחקנים שממשיכים להיאבק, לרצות ולהמשיך כמו חנן ממן. הוא עבר עומס גדול העונה ועמד בזה יפה מאוד, היה לו משחק טוב ואני מאוד מרוצה ממנו".

שחקני בית"ר ירושלים חוגגים. קובי אליהו
גיא לוי: "שנה הבאה? לא יכול להצהיר הצהרות. יש גרעין טוב מאוד של שחקנים ואין ספק שאם נרצה להיות יותר עוצמתיים ומגוונים נצטרך להתחזק אך נמתין לאלי טביב"/קובי אליהו

ומה הלאה? שאלת מיליון הדולר, או אולי כמה מיליוני דולרים. טביב אמר שיכנס מסיבת עיתונאים בקרוב ויודיע על עתידו. עד המסע"ת יעברו כמה שלבים כולל פגישה עם ראש העיר ניר ברקת. בבית"ר האמינו אתמול כי המקום הרביעי, המומנטום שנוצר עם אירופה והאווירה המפוייסת עם ניר ברקת ישפיעו על טביב רק לכיוון החיובי, אך אצל עובדי המועדון גם ניכר המון מתח ודאגה לפרנסתם העתידית.

בנוגע לשחקני הקבוצה, קלאודמיר פראיירה אמר לשחקנים כי אם לא ייסגר עמו משהו בשבוע הקרוב הוא צפוי לשחק בחו"ל ולעזוב את הקבוצה בתום העונה. על ססאר ארסו יש לבית"ר אופציה עד ה-15 ביוני. בבית"ר הבהירו לליביו אנטל בסיום כי יש רצון להשאירו בעונה הבאה וכי במידה וטביב יישאר, ייפתח עימו מו"מ. בבית"ר מאמינים כי אנטל ישוחרר ללא תמורה מגנצ'לאר הטורקית וייתכן אף שיזכה לפיצוי כספי שיאפשר להחתימו בסכום סביר.

גיא לוי חוגג/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully