וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טביב: "לא יודע אם אשאר". גיא לוי: "חבל יהיה לרסק את הפרויקט הזה"

בעלי בית"ר ירושלים התייחס לעתידו: "יש לחץ גדול מצד המשפחה. אם אשאר, אלחם בגזענות". המאמן: "מקווה שיסתדר עם טביב. עשינו עונה גדולה". פאקו: "ידעתי שיהיה קשה לשמור על האינטנסיביות"

one

בית"ר ירושלים הבטיחה הערב (שני) את חזרתה לאירופה אחרי שבע שנים. הקבוצה של גיא לוי הביסה 0:3 את מכבי תל אביב, במסגרת המחזור ה-35 והלפני אחרון בפלייאוף העליון של ליגת העל. הצהובים-שחורים שיפרו את מאזן הנקודות שלהם ל-51 נקודות, ארבע יותר ממכבי חיפה שהפסידה במשחק המקביל 1:0 למכבי פתח תקוה, כשנותר - כאמור - מחזור אחד בלבד לסיום העונה. בית"ר ירושלים תשחק בעונה הבאה בסיבוב המוקדמות הראשון של הליגה האירופית. ההגרלה תהיה ב-22 ביוני, בעוד המשחק הראשון של ב-2 ביולי. מנגד, הטרבליסטית הטרייה לא ממש הרשימה חמישה ימים אחרי ה-2:6 העצום שלה על הפועל באר שבע בגמר הגביע ותנסה להיפרד מהעונה הזו ומהאוהדים שלה בצורה טובה יותר כשתארח את מכבי פתח תקוה בבית בשבוע הבא.

בסיום המשחק חגגו שחקני בית"ר ירושלים עם האוהדים על המגרש ולאחר מכן המשיכו לחגוג גם בחדר ההלבשה. כאשר אלי טביב נכנס, שרו לו השחקנים: "רוצים מענקים". טביב, אגב, פתח בקבוק שמפניה ביציע הכבוד עם ראש העיר ניר ברקת.

בעלי בית"ר ירושלים, אלי טביב, עם ראש עיריית ירושלים, ניר ברקת. אופיר סער, מערכת וואלה! NEWS
ערב חגיגי. אלי טביב, ניר ברקת והשמפניה/מערכת וואלה! NEWS, אופיר סער

"מה יעלה בגורלי? תמתינו עוד שבוע", אמר אלי טביב. "אכנס מסיבת עיתונאים ואודיע מה אחליט. עברתי הרבה בכדורגל הישראלי ויש לחץ גדול מהמשפחה. השיקול הגדול הוא המשפחה. הגענו פתאום לפלייאוף העליון וגם לאירופה, וכל זה עם חבר'ה צעירים. הם הציגו כדורגל יפה וזה מגיע להם. היה קשה מאוד להיאבק בקריאות הגזעניות. נאבקתי למרות שבין הדין לא הקשיב ולא הלך לקראת המועדון. הפסדנו מיליוני שקלים בעקבות זאת אני רוצה לתת קרדיט לגיא לוי, הוא עשה עבודה נפלאה. מדובר באדם מדהים ובמאמן טוב".

עוד אמר טביב: "התמודדתי עם דברים קשים גם בהפועל תל אביב, למרות שלאנשים יש זיכרון קצר. אם אחליט להישאר, אתמודד עם הגזענות. אני חושב שהצלחתי להתמודד עם האוהדים הגזעניים בהפועל תל אביב, ואנסה לעשות זאת אם אשאר. אם יהיה שחקן ערבי שיתאים לקבוצה וירצה לבוא, אביא אותו. קשה להתקדם עם הגזענות. אותו מיעוט הורס לנו".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
גיא לוי חוגג/קובי אליהו

"עשינו עונה גדולה", אמר גיא לוי. "כולי מלא הערכה לשחקנים, צריך לתת להם את הקרדיט הכי גדול. כולי מלא הערכה כלפיהם, כל הכבוד להם. כשבאים לבית"ר, אי אפשר לכוון למטה, אלא רק למעלה. כשמסתכלים מבחוץ, רואים שזה מועדון גדול ואין לאן לברוח. אי אפשר למכור למישהו שצריך אמצע טבלה. עשינו עבודה עם שחקנים צעירים שהם אלה שעשו את העבודה. הקרדיט הוא שלהם".

המאמן הוסיף: "הגעתי למקום מעולה וכיף לי וזה הכי חשוב. אני רוצה להיות אופטימי ואני מקווה שדברים יסתדרו עם אלי טביב, חבל יהיה לרסק את הפרויקט הזה. המקום הרביעי הוא רק תחילת הדרך ולא סוף הדרך. בית"ר זה מועדון שצריך לשאוף הכי גבוה ואי אפשר לעצור באמצע. אני לא מאמין בשינויים דרמטיים מדי. אנחנו יכולים ללמוד ממכבי תל אביב, היא כל הזמן מצרפת ומתחזקת על השלד הקיים. אנחנו צריכים להוסיף שחקנים לשלד הקיים. העונה ארוכה, אנחנו צריכים סגל רחב כדי להתמודד עם כל האתגרים".

"אנחנו מאוד שמחים שהצלחנו להגיע לאירופה", הודה חנן ממן. "אם היו אומרים לי את זה בתחילת העונה, הייתי אומר שמדובר במשוגעים. הציפיות היו להגיע לפלייאוף עליון, אך עם האוכל מגיע גם התיאבון. עכשיו הציפיות כמובן יעלו. נחכה לראות מה קורה עם ההנהלה ועם כולם".

"התחילת את העונה קצת פחות טוב בגלל הלחץ", אמר לידור כהן. "אני שמח שככל שהתקדמה העונה הצלחתי להיראות טוב יותר. סיימנו מקום רביעי, אז מן הסתם שבעונה הבאה נרצה לעלות מדרגה ולסיים במקום גבוה יותר".

מאמן מכבי תל אביב, פאקו אייסטרן. קובי אליהו
לא מרוצה מירידת המתח. פאקו אייסטרן/קובי אליהו

"זה היה משחק שהיינו הכי פחות תחרותיים והיה לנו הכי פחות מתח בקבוצה", הודה פאקו אייסטרן מנגד. "כשאתה לא מתחרה, קשה לנצח. כשאתה מפסיד בכל המאבקים ועושה טעויות שטותיות כי אתה לא מרוכז, אתה מפסיד. ידעתי שיהיה קשה לשמור על האינטנסיביות אחרי שהבטחנו את הטרבל. ניסינו, אבל ידענו שזה יהיה קשה. אמרתי לשחקנים שאנחנו חייבים לשמור על הליגה הכי תחרותית שאפשר כי אנחנו ציפינו שאחרים יילחמו כשאנחנו היינו צריכים. ניסינו לשחק עם ההרכב הכי חזק שלנו. ניסיתי את המיטב שהיה לנו, כל השאר תלוי בנסיבות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully