וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: הפועל חולון נפרדה מאולם הפחים המיתולוגי עם טקס מרגש

25.5.2015 / 22:09

פיני גרשון, דן שמיר, מוטי דניאל ועוד רבים וטובים שעברו במועדון הגיעו להגיד שלום. אלעד חסין אחרי ה-64:83 על מכבי ראשון לציון: "אני מת על המקום הזה, לא אשכח את המשחק הזה"

צילום: ניב אהרונסון, עריכת וידאו: טל רזניק

סוף תקופה - רחוב אחד במאי נצבע בצהוב וסגול בפעם האחרונה לפני משחק בית של הפועל חולון. הקבוצה, שבעונה הבאה תשחק בבית חדש ומשודרג במרכז פרס, עזבה את אולם הפחים בטקס מרגש ומלא באווירה נפלאה של אוהדיה שמילאו כל פינה באולם, והציגו מפגן מרשים שכלל פירוטכניקה, קונפטי ושלטים.

במהלך הטקס שסקר את ההיסטוריה של הפועל חולון באולם הפחים, הוצגו הרגעים היפים של המועדון כשהשיא הוא אותו סל מפורסם של מאליק דיקסון על הבאזר מול מכבי תל אביב ב-2008 שהעניק לחולוניה את אליפות המדינה בפעם היחידה בתולדותיה. הטקס כלל מצעד של שחקניה הוותיקים של הקבוצה, ואיך לא, גם את המסורת הרגילה של אוהדיה - תיפוף על הפחים שמקיפים את האולם, כשהפעם הם נשמעו חזקים מתמיד.

בסופו של דבר, הצליחה חולוניה לנצל את האווירה הלוהטת והמרגשת ומינפה אותה לניצחון 64:83 על מכבי ראשון לציון. הקבוצה של אלעד חסין צימקה את סדרת רבע גמר הפלייאוף ל-2:1 ועכשיו תצא לבית מכבי בראשון לציון במטרה לכפות משחק חמישי על הכתומים של שרון דרוקר.

אוהדי הפועל חולון במשחק הפרידה מאולם הפחים. ברני ארדוב
ערב מרגש באולם הפחים/ברני ארדוב

המאמן המנצח אלעד חסין אמר בסיום: "אני חייב לומר שנורא התרגשתי בטקס. אני מאוד מחובר למועדון הזה ולהיסטוריה שלו. עברו פה שחקנים גדולים ומאמנים גדולים. אפילו שזה "אולם הפחים", זה לא האולם הכי אסתטי ובקיץ אי אפשר לנשום פה ובחורף אי אפשר לזוז מקור, עדיין אני מת על המקום הזה. האולם הזה הפעיל הרבה קסמים והיום צפינו באחד מהם. את המשחק הזה אני בטוח לא אשכח. השחקנים ביצעו היום את התכנית שלנו יוצא מן הכלל, היינו יותר אגרסיביים, יותר נחושים וגם בהתקפה עשינו עבודה יוצאת מן הכלל. עכשיו אנחנו צריכים לנחות, להתאושש ולהתכונן למשחק בראשון לציון. היום שברנו את הקרח כשהצלחנו לנצח אותם והוכחנו שזה אפשרי. אנחנו יכולים לעשות את זה ונבוא לשם כדי לנצח".

מנגד, שרון דרוקר סיכם: "עוד משחק פלייאוף טיפוסי ואווירה של יוון. היינו במשחק עד תחילת הרבע הרביעי, אנחנו צריכים לבדוק את עצמנו מה קרה ואיפה פספסנו, כי שם הם סגרו את המשחק. בסך הכל עשינו עבודה טובה בשלושה רבעים, וברבע הרביעי לא. צריך ללמוד את המשחק הזה, ולבוא ביום חמישי אחרת. האולם הזה מכניס אנרגיה, ככה אנחנו רוצים שהכדורסל ייראה, היתה אווירה מדהימה.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
שחקני הפועל חולון חוגגים. ברני ארדוב
ככה נפרדים מאולם מיתולוגי/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully