וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרקו בלבול: "עמדנו בשתי המטרות שהיו לקבוצה כשהגעתי לכאן"

מאמן חיפה נשמע מסופק למרות ההפסד 1:0 למכבי פ"ת ואובדן הסיכוי להגיע לאירופה. בניון: "לא מגיע לנו להיות במקום הרביעי. בעונה הבאה ניאבק על כל התארים". רוני לוי נפגש עם קהת

one

מכבי חיפה סיימה הערב (שני) באופן מעשי את עונת 2014/15. הירוקים רשמו עוד הפסד די אומלל עם 1:0 מול מכבי פתח תקוה במסגרת המחזור ה-35 בליגת העל והלפני אחרון בפלייאוף העליון. עכשיו, הקבוצה של מרקו בלבול מרוחקת ארבע נקודות מבית"ר ירושלים במקום הרביעי ואיבדה סיכוי לעלות למוקדמות הליגה האירופית.

בתוך כך, מכבי חיפה הגבירה את הלחצים על רועי קהת, קשרה המוכשר של עירוני קרית שמונה. מאמן הירוקים בעונה הבאה, רוני לוי, נפגש עם השחקן הצעיר בניסיון לשכנעו להעדיף את מכבי חיפה על פני יתר ההצעות העומדות בפניו. כובש השלושער לרשת הפועל באר שבע לא סיכם אצל הירוקים, אבל הפגישה הוגדרה כחיובית וקהת שמתחתן מחר ימסור את החלטתו בימים הקרובים.

כזכור, קהת קיבל לאחרונה הצעה מאוסטריה וינה עם שכר של 270 אלף דולר לעונה - הצעה אותה מיהר איזי שרצקי להשוות כדי להשאיר את קהת בקרית שמונה. גם מכבי תל אביב חזק בתמונה ורוצה להחזיר אליה את הקשר, שקיים פגישה דומה גם עם ג'ורדי קרויף, המנהל הספורטיבי של מכבי תל אביב.

מרקו בלבול מאמן מכבי חיפה. מגד גוזני
עוד אכזבה. בלבול/מגד גוזני

מאמן מכבי חיפה מרקו בלבול אמר בסיום: "היו לנו כמה משחקים טובים לפני המשחק היום. במחצית הראשונה לא הגענו למצבים, במחצית השנייה הגענו אולי למצב אחד או שניים. גם הם לא הגיעו למצבים חוץ מהשער שהבקיעו ממצב נייח וזה כל סיפור המשחק. אני חושב ששלטנו במשחק, הגענו למצבים של 100% שער. לפעמים חילופים מצליחים ולפעמים לא. כולנו חכמים בדיעבד. הפסדנו היום וזה מאכזב.

"אני חושב שהגעתי לפה לפני חמישה חודשים והמטרה הייתה להגיע לפלייאוף העליון ולהכין תשתית לעונה הבאה. בשתי המטרות האלה עמדנו. אנחנו מאוכזבים שלא עמדנו במטרות, אבל נסכם את העונה אחרי המשחק".

יוסי בניון: "לא נראנו טוב, לא היינו טובים ואם אנחנו לא באירופה זה אומר שלא מגיע לנו, שיש קבוצות יותר טובות, ואין מה לעשות. נגמרה העונה, המאמן החדש יהיה זמן להכין את הקבוצה ואין מה לבכות, לא היינו מספיק טובים - לא היום ולא ברוב החודשים הראשונים של העונה, אז לא הגיע לנו. מכבי פתח תקוה היו יותר טובים מאיתנו והניצחון הגיע להם. לקהל כזה מגיע קבוצה הרבה יותר טובה משהיינו העונה, לא עשינו את העבודה שלנו, אז אנחנו לא יכולים לבוא בטענות למכבי תל אביב. אלה לא המטרות שהצבנו לעצמנו, רצינו להילחם על תארים, אבל בכדורגל לא הכל ורוד".

הקפטן הוותיק הוסיף: "החכמה היא להמשיך הלאה, לעבוד קשה ולהשתפר, ואני בטוח שבעונה הבאה מכבי חיפה תיאבק על כל התארים. כולם מבינים שצריכים לבצע כמה שינויים כי המועדון לא לוקח תארים כמה שנים. רוני לוי מאמן מצוין שהוכיח את עצמו במשך שנים והוא אחד המאמנים הטובים שיש. נצליח רק ביחד. יש לי חוזה לעונה הבאה, המינימום שאשחק זה עוד עונה, אני מרגיש טוב ואין סיבה שאפרוש. כל אלה שרוצים שיפרוש, שיחכו עוד קצת".

צחי גיגי שוער מכבי פתח תקוה מעל יוסי בניון. מגד גוזני
אופטימי לקראת העונה הבאה. בניון/מגד גוזני

מנגד, המאמן המנצח רן בן שמעון סיכם: "המאבק הפרטי מול מכבי חיפה היא משני, יותר חשוב היה לסיים את העונה בצורה גאה. מכבי פתח תקוה היתה בפלייאוף העליון, לא בקרבות התחתית, והיה חשוב לנו לנצח בפלייאוף העליון, במשחק שלכאורה היה הכי פחות חשוב. אני חושב ששיחקנו טוב בפלייאוף העליון בהרבה מאוד משחקים, התוצאות לא היו טובות, אני לא מתכחש, אבל כנראה שמי שנלחם בסוף מנצח. הדבר הכי חשוב הוא שהשחקנים שלי נותנים 100 אחוז כל שבוע. מהבחינה הזאת אני מאוד גאה בקבוצה הזאת. כמובן שאהיה במכבי פתח תקוה בעונה הבאה, טוב לי פה".

עדכון ראשון: 21:22

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully