וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: רומא ניצחה 1:2 בדרבי והבטיחה את המקום באלופות

הג'אלורוסי הצליחו להשיג ניצחון יוקרתי בדרבי בזכות שערים של חואן איטורבה (73) ומאפו יאנג מביווה (85) והבטיחה את המקום השני. לאציו תתמודד על המקום השלישי מול נאפולי במחזור הבא

שחקן רומא, חואן מנואל איטורבה חוגג. AP
הבטיחו את המקום בליגת האלופות/AP

המחזור ה-37 בליגה האיטלקית ננעל הערב (שני) ועוד איך ננעל. הדרבי הגדול של רומא בין לאציו לרומא התקיים כשהג'אלורוסי מצליחים לנצח 1:2. הניצחון הזה סידר לקבוצה של רודי גרסיה את המקום השני בסרייה a בוודאות והבטיח לה את הכרטיס לשלב הבתים של ליגת האלופות שנה שנייה ברציפות בעונה הבאה. לאציו נותרה במקום השלישי עם 66 נקודות, שלוש יותר מנאפולי הרביעית, כשבמחזור האחרון הן במפגש על המקום השלישי והכרטיס למוקדמות ליגת האלופות כשלרומאים יספיק תיקו בנאפולי.

רומא עלתה ליתרון בדקה ה-73 כשחואן איטורבה דחק מקרוב מסירת רוחב מצוינת של ויקטור איברבו וזה 0:1. לאציו הצליחה למצוא את השוויון עם הרבה סטייל בדקה ה-81 לאחר שמירוסלב קלוזה הוריד בנגיחה לעבר פיליפ דג'ורדג'ביץ', שמול שער ריק נגח מקרוב פנימה את ה-1:1. אבל הג'לארוסי הצליחו להכריע את המשחק עם שער של מאפו יאנג מביווה בדקה ה-85 לאחר בישול של מיראלם פיאניץ'. בסופו של דבר רומא הצליחה לשמור על היתרון היקר והבטיחה את המקום בליגת האלופות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully