וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: מאיר כהן שיתף פעולה עם בנו שכבש, תיקו לבני יהודה

הפועל עפולה הביסה 1:4 את עירוני קרית גת, כשאת השער האחרון כבש אביב כהן, בנו של השוער הוותיק. אוהד קדוסי השווה ל-1:1 מול מכבי יבנה ומנע מהעולה לליגת העל לחתום עונה עם הפסד

שחקני בני יהודה חוגגים עליית ליגה. קובי אליהו
נפרדו עם נקודה. בני יהודה/קובי אליהו

הליגה הלאומית ננעלה הערב (שני) באופן סופי, כשהאלופה בני יהודה סיימה ב-1:1 את משחק הפרידה שלה מהליגה מול מכבי יבנה בנס ציונה. הפועל עפולה סיימה עונה מוצלחת במקום הרביעי עם 1:4 על עירוני קרית גת, בעוד הכח עמידר רמת גן אמרה שלום לפני הירידה לליגה א' עם 2:2 מול מכבי הרצליה.

מכבי יבנה - בני יהודה 1:1

אלופת הליגה הלאומית ערכה את סיבוב הפרידה שלה מהליגה השנייה בנס ציונה, שם השיגה נקודה במשחקה מול מכבי יבנה. המארחת, שמופיעה עם צעירים רבים במשחקי הפלייאוף, עלתה ליתרון משער ראשון העונה של הקשר עמית לוגסי בדקה ה-12, אבל אוהד קדוסי השווה עבור בני יהודה בדקה ה-33. בעונה הבאה שתי הקבוצות כבר תהיינה בליגות נפרדות.

מאיר כהן שוער הפועל עפולה. קובי אליהו
היסטוריה עם הבן. מאיר כהן/קובי אליהו

הפועל עפולה - עירוני קרית גת 1:4

הקבוצה של ירון הוכנבוים ניצחה במפגש של הפתעות העונה וחתמה את עונת השיא שלה (שכללה גם עלייה לחצי גמר הגביע) עם 57 נקודות במקום הרביעי, וגם עם היסטוריה מרגשת. עירוני קרית גת החמישית עלתה ליתרון משער של מאיר אלקבץ בדקה ה-19, אבל הפועל עפולה הסתדרה גם ללא לנרי קהינדה המורחק ונהנתה משערים של מתן נחמני (27), יובל שוואט (73), אלי בלילתי (81). לקראת הסיום נכנס שחקן הנוער אביב כהן כמחליף, שיתף פעולה לראשונה עם אביו ובדקת הסיום גם כבש שער מרגש.

הכח עמידר רמת גן - מכבי הרצליה 2:2

נועלת הטבלה נפרדה מהליגה הלאומית עם נקודה אחרונה, ה-22 בלבד שלה העונה. ז'ורדן פושה העלה את מכבי הרצליה ליתרון בדקה הרביעית, אבל אסף מדר (33) ואברטון זאגו (49) ביצעו מהפך עבור הכח עמידר רמת גן. הסגולים קיוו להשיג ניצחון פרידה, אבל קווין טאנו ההולנדי איזן בדקה ה-90 עבור הרצליה שחתמה עונה חלשה.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully