וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרלו אנצ'לוטי פוטר מריאל מדריד, פלורנטינו פרס: "הדרישות פה גבוהות מאוד"

הנהלת הבלאנקוס החליטה להיפרד מהמאמן שהוליך את המועדון לזכייה העשירית בליגת האלופות. נשיא סגנית אלופת ספרד: "מה קרלו עשה לא נכון? לא יודע". רפא בניטס המועמד המוביל להחליפו

צילום: רויטרס, עריכה: ליאור קירשנר

קרלו אנצ'לוטי סיים את דרכו בריאל מדריד, כך הודיע הערב (שני) נשיא המועדון פלורנטינו פרס למאמן בפגישה אישית, לאחר ישיבת הנהלה שהתקיימה בנושא. פרס יקיים ב-21:00 שעון ישראל מסיבת עיתונאים מיוחדת, בה יתייחס לסיום דרכו של אנצ'לוטי.

המאמן האיטלקי בן ה-55, אחד משניים בתולדות הענף שזכה להניף את גביע האלופות שלוש פעמים נפרדות, סוגר תקופה של שנתיים בבלאנקוס, במהלכן הצעיד את הלבנים לזכייה העשירית בתולדותיהם בליגת האלופות, כמו גם לזכייה בסופרקאפ האירופי ובגביע הספרדי ב-2013/2014. בלה ליגה, לעומת זאת, אנצ'לוטי לא יכול היה לאתלטיקו מדריד וברצלונה, וההדחה ליובנטוס בחצי הגמר האלופות לפני מספר שבועות היה הקש ששבר את גב ההנהלה.

מאמן ריאל מדריד קרלו אנצ'לוטי. AP
הולך לנוח. אנצ'לוטי/AP

נשיא ריאל מדריד פלורנטינו פרס אמר במסיבת עיתונאים: "אני רוצה להודיע לכם שהחלטנו על שחרורו של קרלו אנצ'לוטי מעמדתו כמאמן ריאל מדריד. אני מקווה שבשבוע הבא נוכל להודיע על זהות המאמן החדש. זו הייתה החלטה קשה מאוד, הדרישות במועדון הזה הן הכי גבוהות שיש כי ריאל מדריד תמיד רוצה לזכות בתארים. החיבה שיש לאוהדים ולשחקנים כלפי קרלו הן כמו החיבה שלי יש כלפיו. מה אנצ'לוטי עשה לא נכון? אני לא יודע. הדרישות כאן בריאל מדריד הן גבוהות מאוד".

אז מי יחליף את האיטלקי? עדיין לא ברור. בסוכנויות ההימורים מציבים את רפא בניטס כפייבוריט, ואחריו יורגן קלופ וזינדין זידאן.

מילאן, בה אימן בהצלחה רבה בין 2001 ו-2009, מעוניינת באנצ'לוטי מאוד, וסגן נשיא הרוסונרי אדריאנו גליאני אף טען כי ייפגש עם המאמן הוותיק בימים הקרובים. עם זאת, אנצ'לוטי עצמו טען שאם לא יאמן את ריאל מדריד, ייקח שנת חופש על מנת לעבור ניתוח: "אעבור את הניתוח בקנדה, שם כבר יש לי בית. אנוח בקנדה ובמדריד, כי השנתיים שלי בריאל היו מאוד קשות. אף אחד לא מסוגל לתאר כמה כוח זה מוציא ממך, גם פיזי וגם נפשי. תמיד אמרתי שאם אחזור לאיטליה לאמן קבוצה יום אחד, זו יכולה להיות רק מילאן".

בנוסף, ב'מארקה' מדווחים שריאל החליטה שלא להמשיך את ההתקשרות עם חאבייר הרננדס, שהושאל העונה ממנצ'סטר יונייטד, מה שאומר שהמקסיקני חוזר באופן אוטומטי לשדים האדומים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
נשיא ריאל מדריד, פלורנטינו פרס. AP
מה עושים עכשיו? פרס/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully