וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני אלבס: "ברצלונה לא העריכה אותי כמו שאני חושב שמגיע לי"

המגן הברזילאי פתח את הפה במסיבת עיתונאים: "הרבה שטויות נאמרו בתקופה האחרונה ולכן החלטתי לדבר". על עתידו: "יש לי חוזה עד יוני, אני אודיע על עתידי אחרי גמר ליגת האלופות"

ארבעה ימים בלבד אחרי מסיבת העיתונאים המתקושרת של צ'אבי, היום (שני) דני אלבס ערך מסיבת עיתונאים משלו. בניגוד לקשר, אלבס לא הודיע עדיין אם הוא נשאר במועדון, אך פתח פה על ברצלונה, מה שככל הנראה סולל את דרכו החוצה מהמועדון בקיץ.

שחקן ברצלונה דני אלבס. רויטרס
טעון מאוד כלפי ברצלונה. דני אלבס/רויטרס

דני אלבס סירב להתייחס לעתידו ורק אמר: "זה עדיין לא ידוע. יש לי חוזה עד סוף יוני ואני רוצה להנות משני הגמרים שנותרו לי. אני אודיע על עתידי אחרי גמר ליגת האלופות. לא מדובר פה בכסף, אלא על הערכה".

אלבס עדיין לא אישר שהוא יעזוב, אבל פתח פה על ברצלונה, מה שנותן יותר מרמז על החלטתו הצפויה: "הרבה שטויות נאמרו והיה פה הרבה חוסר כבוד. זו הסיבה שבגללה אני מדבר. המועדון לא העריך אותי כמו שאני חושב שמגיע לי להיות מוערך. המועדון רצה להאריך את החוזה שלי לפני שלושה חודשים בגלל שהם אמרו שההופעה שלי השתפרה".

אלבס המשיך לכוון את דבריו להנהלה: "עשיתי מה שצריך כדי להרוויח לעצמי מקום פה. אם הדירקטורים לא מסכימים, אז אעזוב ב-6 ביוני. האם פריס סן ז'רמן היא אופציה? לא, היא לא".

עזיבתו הצפויה של אלבס היא מכה לא פשוטה לקבוצה, שכזכור לא יכולה להחתים שחקנים בקיץ בשל העונש שהוטל עליה מפיפ"א. בניגוד לצ'אבי, אלבס היה שחקן הרכב קבוע אצל לואיס אנריקה, ורשם העונה 29 הופעות בהרכב של קבוצתו בליגה. שמו של אלבס נקשר לא אחת עם מעבר אפשרי למנצ'סטר יונייטד בעונה הבאה וייתכן מאוד שהוא מחזיק בהצעה מהאימפריה של ואן חאל ולכן החליט לעזוב.

אלבס, 32, סיים את עונתו השביעית בברצלונה, אליה הצטרף מסביליה ב-2008 וכבר בעונתו הראשונה עם המועדון הוא זכה בטרבל יחד עם פפ גווארדיולה. בעונה הנוכחית אלבס רשם 29 הופעות בהרכב הפותח ורשם שישה בישולים, אך השמועות על עזיבה שלו בתום העונה נפוצו לא אחת במהלך העונה הזו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully