וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נס ציונה: זילברשטיין צפוי להמשיך, מאמצים להשאיר את דן וטפירו

25.5.2015 / 10:45

הכתומים מסיימים עונה, כשהמאמן אמור להשאר. מיטשל וואט מחזיק בחוזה לעונה נוספת, כשהמטרה היא לשמור על השלד הישראלי. טפירו: "אם זה תלוי בי, אשאר"

one

עירוני נס ציונה סיימה את העונה אמש (ראשון) לאחר ההפסד 90:73 ברבע גמר הפלייאוף למכבי תל אביב שחתם את הסדרה בתוצאה 3:0. הכתומים הגיעו לסדרה בהרגשה כי פערי הכוחות בין הצדדים ברורים, אך כפו משחק וחצי צמודים ומסיימים עונה בתחושה סבירה. בימים הקרובים יעזבו השחקנים הזרים את ישראל, ובנס ציונה יחלו בהכנות לקראת העונה הבאה.

"עברנו עונה מוזרה קצת היינו בשישייה הראשונה ואז נפצע קרייג סמית שהיה העוגן שלנו ובתקופה הזו הפסדנו הרבה משחקים ועד שהתייצבנו וחזרנו למסלול כל הליגה היתה צפופה מאוד ובסוף סיימנו במקום השמיני", סיכם הקפטן מאיר טפירו, שהודיע כי ימשיך לשחק גם בעונה הבאה, כשיחצה את גיל 41, "יכולנו לסיים גבוה יותר מצד שני אני שמח שנכנסנו לפלייאוף. עבורינו קבוצה שנה שניה בליגה שכבר שנתיים עושה פלייאוף זה עושה טוב למועדון ואני מקווה שמפה נדע להצעיד את המועדון קדימה. אני מקווה להישאר בנס ציונה ואם זה תלוי בי אשאר, אני אוהב את המועדון והאוהדים שלנו, במשחק הקודם מול מכבי ממש הרגשתי כמו מלחה של פעם אני מאוד נהנה שם ואני מאוד רוצה להישאר".

פורוורד מכבי תל אביב בריאן רנדל (שמאל) גארד עירוני נס ציונה מאיר טפירו (ימין). ברני ארדוב
יישאר? מאיר טפירו/ברני ארדוב

המאמן נדב זילברשטיין מוערך מאוד על ידי הנהלת הקבוצה, ואמור להאריך את חוזהו בתקופה הקרובה כשבמקביל ימשיך כמנהל מקצועי של מחלקת הנוער. אם המנהל המקצועי עופר ברקוביץ' יבחר שלא לחזור לאמן בליגת העל, הוא ימשיך גם כן בתפקידו. השחקן היחיד שמחזיק בחוזה לעונה הבאה הוא מיטשל וואט, שלו אופציית יציאה מהחוזה ב-30 אלף דולרים, ואם לא תהיה הפתעה מצידו, הוא אמור להמשיך במושבה עונה נוספת.

בגזרת השחקנים הישראלים בנס ציונה מאוד מעוניינים להמשיך עם טפירו, כשייתכן שישולב בעתיד גם בצוות המקצועי. מי שנחשב למטרה העיקרית של המועדון לקראת העונה הבאה הוא טל דן, שמסיים חוזה ונחשב לאחד השחקנים המבוקשים בשוק. מלבד דן וטפירו ישמחו במועדון להמשיך גם עם גיל אמיתי ואור סולומון. פרסטון נואלס, לאמיין ווילסון ואנתוני גודס צפויים לעזוב.

בתקופה האחרונה החלו בעיריית נס ציונה, בשיתוף פעולה עם הקבוצה, לקדם את רעיון בניית אולם גדול ומודרני יותר עבור הקבוצה בסמוך לאצטדיון הכדורגל בעיר. התוכניות כרגע נמצאות בשלבים ראשוניים, אך מדובר באולם שיכיל בין 2,500 ל-3,000 מושבים, והתקווה היא כי הקבוצה תוכל להכנס אליו עד לעונת 2017/18.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully