וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני קרית שמונה: עודד אלקיים סיכם עקרונית לשנתיים נוספות

25.5.2015 / 19:27

המגן, שכבר היה בדרך החוצה, קיבל הצעה מחודשת מאיזי שרצקי וסיכם את מרבית תנאיו במועדון. גם עאבד ורוצ'ט וקיבלו הצעות להאריך את חוזיהם בעוד שאבוחצירה לא צפוי להמשיך

one

אחרי שכבר היה בדרך החוצה מעירוני קרית שמונה, נראה כי המגן עודד אלקיים ימשיך בקבוצה גם בעונה הבאה, אם לא יותר מכך. אלקיים קיבל הצעה מהבעלים איזי שרצקי להאריך את חוזהו במועדון וסיכם עקרונית על חוזה לשנתיים נוספות. המגן סיכם את מרבית תנאיו וייפגש שנית עם הבעלים כדי לסגור סופית את הסיפור. גם אדריאן רוצ'ט קיבל הצעה לשנתיים לפחות, ואם אכן יסכים להצעה הוא צפוי לקבל בחזרה את סרט הקפטן בעקבות עזיבתו של צדק לבאר שבע. בקריה מעריכים שרוצ'ט ייענה להצעה. גם השוער גיא חיימוב, לו יש חוזה לשנתיים נוספת, קיבל הצעה להאריך את חוזהו בקרית שמונה בשנתיים נוספות, כשבינתיים, הבעלים החליט לשדרג את חוזהו.

בקבוצה קיבלו החלטה עקרונית על פרידה משמעון אבוחצירה. בקבוצה צפויים לצרף חלוץ זר בנוסף לאוגו אזצ'קו שיעלה מהנוער. גם רוג'רס קולה צפוי שלא להמשיך, אך אם בקרית שמונה לא ימצאו חלוץ זר אחר ייתכן שההחלטה לגבי תשתנה. אבוחצירא הגיע בהשאלה בינואר ממכבי חיפה וסחט מחמאות גדולות מאיזי שרצקי בתחילה, אך לוואלה ספורט נודע שבשלב זה שרצקי לא מתכוון לנסות ולהחתים את השחקן גם בעונה הבאה ואם לא יקרה משהו דרמטי, אבוחצירא יעזוב.

החלוץ מחזיק בחוזה לשנתיים נוספות במכבי חיפה המוערך בכ-500,000 דולר, סכום ששרצקי בכל מקרה לא יהיה מוכן לשלם. אגב, אבוחצירה לא צפוי לשחק נגד מכבי חיפה במחזור האחרון כחלק מהסכם ההשאלה מה שאומר שמשחקו אתמול נגד הפועל באר שבע היה ככל הנראה משחקו האחרון שלו בקרית שמונה.

שמעון אבוחצירא שחקן עירוני קרית שמונה. ברני ארדוב
סיים את דרכו בצפון? שמעון אבוחצירה/ברני ארדוב

מי שכן עשוי להגיע הוא ברק בדש, וזאת במקרה שמכבי תל אביב תחליט שלא להאריך את חוזהו. בנוסף בקבוצה ינסו להשתחרר מהחוזה של טובארנו פינאס, כשגם מינדאוגאס פאנקה לא ימשיך בקבוצה. במקום פינאס בקבוצה רוצים מגן ישראלי, כשכפי שפורסם בוואלה ספורט שרצקי סימן את שון גולדברג ממכבי תל אביב כשחקן שיבקש כחלק מעסקת רועי קהת, אך גם אם זו לא תצא לפועל שרצקי ינסה להביא את גולדברג לצפון.

במקביל שרצקי נפגש היום עם אחמד עאבד והציע לו להאריך חוזה לשלוש עונות נוספות מעבר לעונה הבאה. שרצקי הציע לעאבד חוזה משודרג אך בשלב זה ניראה שהחלוץ מבקש תנאים טובים יותר ולכן עדיין לא סוכמו הדברים. בקרית שמונה מעריכים שעאבד יאריך בסופו של דבר את החוזה כשבתקופה הקרובה צפויות פגישות נוספות בין הצדדים.

קהת קיבל אתמול בסיום המשחק הצעה משרצקי להישאר בקבוצה באותם תנאים שאוסטריה וינה הציעה לו, וגם בניו של שרצקי שוחחו עם קהת בסיום וביקשו ממנו להישאר בקבוצה. למרות ההצעה של שרצקי ההערכה בקרית שמונה שהשחקן לא ימשיך במועדון ויחליט בסופו של דבר בין אוסטריה וינה, מכבי חיפה ומכבי תל אביב.

עוד באותו נושא

שלושער לקהת ב-1:3 של ק"ש על ב"ש

לכתבה המלאה
רועי קהת, אחמד עאבד שחקני עירוני קרית שמונה. אדריאן הרבשטיין
"אשמע את הכל, אבל קרית שמונה זה מקום יקר לליבי". רועי קהת/אדריאן הרבשטיין

קהת עצמו דיבר על העתיד שלו: "להישאר בקרית שמונה זו אופציה. אמרתי לאיזי שאני אוהב את המועדון ורוצה להישאר ונראה מה קורה בשבועות הקרובים. זה יכול להיות בטווח של ימים ויכול להיות גם חודש. אני לא אצא עכשיו בהצהרות איפה אהיה. אשמע את הכל, אבל קרית שמונה זה מקום יקר לליבי ואיזי יודע כמה אני מעריך את מה שקורה פה. אנחנו באמת יושבים בבית אני והמשפחה ושוברים את הראש. לאשתי לעתיד יהיה חלק גדול בהחלטות שלי, אני מקדיש לה גם את השערים לקראת החתונה".

שרצקי עצמו החליט גם כן לדבר על העתיד והבהיר שהמטרה שלו בעונה הבאה תהיה אליפות: "המשחקים האחרונים היו המשחקים הכי טובים שלנו העונה וזה מעודד. בשנה הבאה המטרה תהיה מקום אחד גבוה יותר מהעונה הזו וזה אפשרי. לקחתי אליפות עם 17 מיליון שקל, אז 22 מיליון שקל זה הרבה יותר. לא אשחרר אף שחקן ישראלי חוץ משיר צדק ורועי קהת. אם לא הייתה לרועי ההצעה מאוסטריה וינה הייתי יכול להילחם אבל אני עדיין מקווה שהוא יישאר בקרית שמונה".

שרצקי לא פספס גם הזדמנות לעקוץ את ברק בכר ואמר: "ראיתם את אחמד עאבד בשבועיים האחרונים. ירדה לו אבן מהלב . עאבד ידע שברק לא סבל אותו ושהוא משחק בגללי. אשב איתו ואאריך לו את החוזה".

(עדכון ראשון: 7:15)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully