וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השיחה שתוביל לפיוס במכבי תל אביב? קרויף ופאקו שוחחו ארוכות במהלך החג

25.5.2015 / 7:00

במכבי תל אביב מנסים להשיג שלום בית במטרה להשאיר את המאמן במועדון, אבל הסיכוי לפרידה אחרי הטרבל עדיין קיים. ניסיונות לשכנע את קהת לזנוח את ההצעה מאוסטריה וינה

תקציר גמר גביע המדינה 2015/ההתאחדות לכדורגל

מאמץ נוסף במכבי תל אביב להשארת פאקו אייסטרן בקבוצה. בימים שעברו מאז הזכייה בטרבל, נעשו במועדון מאמצים גדולים לייצר קונצנזוס סביב הבאסקי ובמקביל לגרום לו לזנוח את ההתעניינות שיש כלפיו ממועדונים אחרים. במהלך החג שוחחו אייסטרן והמנהל המקצועי ג'ורדי קרויף ולדברי גורמים במכבי תל אביב, נרשמה התקרבות ביניהם.

ג'ורדי קרויף המנהל הספורטיבי של מכבי תל אביב עם פאקו אייסטרן. ברני ארדוב
יכולים לשדר על אותו גל? פאקו וג'ורדי/ברני ארדוב

גם קרויף, כך טוענים גורמים המקורבים אליו, מבין היום כי פרידה ממאמן שהוביל את מכבי תל אביב לטרבל, היא לא דבר בריא. אלא שאת מערכת היחסים בין קרויף לפאקו לאורך תקופה ארוכה אי אפשר היה להסתיר ולכן הבאסקי רוצה להרגיש שהשניים יכולים לשדר על אותו גל כדי לקבל החלטה שהוא זונח את כל הרעיונות האחרים וממשיך הלאה במכבי תל אביב. בסביבת השניים טענו אתמול כי ייתכן שהשיחה ביניהם במהלך החג תוביל לפריצת דרך ולקירוב הלבבות.

קרויף מבין גם שמיטש גולדהאר ומרטין ביין רוצים לראות את פאקו ממשיך וכי הוא בעמדת מיעוט. אם בעל הבית גם יסתדר כספית עם המאמן, הוא לא צריך להיות הגורם שיוביל בכוח לפרידה, מה עוד שהמבחן יהיה בעוד פחות מחודשיים, אז המאמן החדש שקרויף יביא עלול להיכשל כבר בסיבוב המשחקים הראשון של מכבי תל אביב במוקדמות ליגת האלופות, דבר שישאיר את קרויף בודד בצריח עם ההחלטה שלו להחליף את המאמן.

עוד באותו נושא

בית"ר ירושלים- מכבי תל אביב: "אסור לנו לפספס את הכרטיס לאירופה"

לכתבה המלאה
מיטש גולדהאר בעלי מכבי תל אביב (שמאל) עם פאקו אייסטרן. ברני ארדוב
תומך במאמן. גולדהאר/ברני ארדוב

בתוך כך ממשיך קרויף במסע לסגירת סגל השחקנים לעונה הבאה. במכבי מקווים כי ההצעה שקיבל רועי קהת מאוסטריה וינה, לא תגרום לו להעדיף את אירופה על פני מכבי תל אביב. בסביבתו של קהת העריכו אמש שהוא יעדיף את וינה, אבל במכבי עוד לא אמרו לגמרי נואש.

במידה שקהת לא יגיע, ינסו במכבי שוב את אופציית שלומי אזולאי מבית"ר ירושלים.

סיכום הטרבל - באדיבות האתר הרשמי של המועדון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully